Bire
Leverstuvning
Visst är det underbart skönt att slippa sitta på sin 2-hjuling mer än nödvändigt!?!?!? Jag bara njuter varje gång man är ut o åker & begriper inte hur ni pallar att åka varenda dag.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bire skrev:Visst är det underbart skönt att slippa sitta på sin 2-hjuling mer än nödvändigt!?!?!? Jag bara njuter varje gång man är ut o åker & begriper inte hur ni pallar att åka varenda dag..![]()
jonas47 skrev:NiceVarför har du inte åkt mer?
UnderDOG skrev:Min polare vurpade i 60 utan handskar, han kanske har några bilder på sina händer om du vill se.
Även det tunnaste läder är fan bättre än att slita på din egen hud.
//A.
Mcbudet skrev:bröt knät ruskigt illa i februari..... har fått kör förbud av läkaren i 2 månader till....... men kört lite ändå sen nån måndat tillbaka... pallar inte att ta det lungt! men gör inte allt för seriösa övningar med tarsigt knä
Nurse Ratched skrev:Skillnaden med eller utan handskar i högre farter är enorm. Välj själv: helt oskadd eller bli sövd för att få såren rengjorda med skalpell, sax och tandborste och sedan inte kunna lägga in en snus på typ 3 veckor. I slutet på Juli var det en kille som gick på öronen på E18 efter en bakhjulspunka och på hans händer fick vi SKRAPA bort asfalt direkt i såren med ett instrument som kallas "skarp slev".Med handskar hade han kunnat jobba dagen efter.
Snälla snälla alla, använd skydd
/Hising
jonas47 skrev:Vart o prova handskar idag![]()
Bire skrev:Jag tycker inte att det är SÅ skoj att åka så ja måste gni varenda dag.. Bättre o göra en tur på 20 mil/veckan eller nått istället för att (som ni) gni runt runt nere på stan o reta upp pensionärer & imponera på småflickornaHaha
Motard köper jag nog aldrig.. Det ska ÖKA när man växlar ner i 200, inte attackbromsa![]()
jonas47 skrev:Sant . Har vurpat typ 4 gånger nu på 1 månad. försa 2 gångerna tog jag i mot med händerna. det gör jag inte om!!
Jag skulle inte heller åka mer än nödvändigt om jag hade en 1100RBire skrev:Visst är det underbart skönt att slippa sitta på sin 2-hjuling mer än nödvändigt!?!?!? Jag bara njuter varje gång man är ut o åker & begriper inte hur ni pallar att åka varenda dag..![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten