Bire
Leverstuvning
Visst är det underbart skönt att slippa sitta på sin 2-hjuling mer än nödvändigt!?!?!? Jag bara njuter varje gång man är ut o åker & begriper inte hur ni pallar att åka varenda dag.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bire skrev:Visst är det underbart skönt att slippa sitta på sin 2-hjuling mer än nödvändigt!?!?!? Jag bara njuter varje gång man är ut o åker & begriper inte hur ni pallar att åka varenda dag..![]()

jonas47 skrev:NiceVarför har du inte åkt mer?
UnderDOG skrev:Min polare vurpade i 60 utan handskar, han kanske har några bilder på sina händer om du vill se.
Även det tunnaste läder är fan bättre än att slita på din egen hud.
//A.
Med handskar hade han kunnat jobba dagen efter.Mcbudet skrev:bröt knät ruskigt illa i februari..... har fått kör förbud av läkaren i 2 månader till....... men kört lite ändå sen nån måndat tillbaka... pallar inte att ta det lungt! men gör inte allt för seriösa övningar med tarsigt knä
hoppas det blir bra igen Nurse Ratched skrev:Skillnaden med eller utan handskar i högre farter är enorm. Välj själv: helt oskadd eller bli sövd för att få såren rengjorda med skalpell, sax och tandborste och sedan inte kunna lägga in en snus på typ 3 veckor. I slutet på Juli var det en kille som gick på öronen på E18 efter en bakhjulspunka och på hans händer fick vi SKRAPA bort asfalt direkt i såren med ett instrument som kallas "skarp slev".Med handskar hade han kunnat jobba dagen efter.
Snälla snälla alla, använd skydd
/Hising
jonas47 skrev:Vart o prova handskar idag![]()
Bire skrev:Jag tycker inte att det är SÅ skoj att åka så ja måste gni varenda dag.. Bättre o göra en tur på 20 mil/veckan eller nått istället för att (som ni) gni runt runt nere på stan o reta upp pensionärer & imponera på småflickornaHaha
Motard köper jag nog aldrig.. Det ska ÖKA när man växlar ner i 200, inte attackbromsa![]()

jonas47 skrev:Sant . Har vurpat typ 4 gånger nu på 1 månad. försa 2 gångerna tog jag i mot med händerna. det gör jag inte om!!
Jag skulle inte heller åka mer än nödvändigt om jag hade en 1100RBire skrev:Visst är det underbart skönt att slippa sitta på sin 2-hjuling mer än nödvändigt!?!?!? Jag bara njuter varje gång man är ut o åker & begriper inte hur ni pallar att åka varenda dag..![]()

|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!