Kapten Blåskägg
Ny medlem
Hur som tror jag att jag mådde bättre än dom flesta dagen efter![]()
Det råder det nog inga som helst tvivel om

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precis.. Det som man inte ser kan man inte vara säker på att det har hänt.. Vars är bevisen?![]()
Som de ser ut nu så är de den 27/10 som gäller som party dag...återstår att se hur de ser ut på måndag då denna poll stängs![]()
Men Micke, jag trodde du skulle gå? Du får väl impulsköpa en hoj snabbt som fan.
vi kanske kan kika på hardrock cafe för en internationell sh-pub kväll runt dec ist..?det behövs ju ändå mer tid mm om man ska få folk att skicka in filmer mm som man kan köra på plattskärmarna i lokalen...
...alla fetischer till nästa gång låter kul, jag kanske ska dra på mig min helkroppsstrumpa "elvis-kostym" med paljetter å grejjer, lite blöt i håret mm..
Hur är det med sh pub i december, folk har massa saker å göra inför jul osv. Kanske bättre å satsa på januari då, ngn gång i början. Fira in det nya hoj året riktigt ordentligt![]()
Jag har en på g... hemskt ledsen att jag för stunden är mellan 2 hojjar, men jag ska korrigera detta omgående!man kan ju inte gå på sh pub utan hoj lix :S
jag kanske ska dra på mig min helkroppsstrumpa "elvis-kostym" med paljetter å grejjer, lite blöt i håret mm..
vi kanske kan kika på hardrock cafe för en internationell sh-pub kväll runt dec ist..?det behövs ju ändå mer tid mm om man ska få folk att skicka in filmer mm som man kan köra på plattskärmarna i lokalen...
...alla fetischer till nästa gång låter kul, jag kanske ska dra på mig min helkroppsstrumpa "elvis-kostym" med paljetter å grejjer, lite blöt i håret mm..
Hur är det med sh pub i december
Som en av de första som var med när pubarna började i sthlm (oooh yes!) är jag jävligt sugen på att dra ner och hälsa på =)
Jo, men va fan. Tröttnade på det.. Norge bra, Sverige bäst!Fan vad du dräller överallt. Var du inte i Norge alldeles nyss![]()
Ja gott folk det ser onekligen ut som att det blir SH - Pub den 27/10
![]()
Låter ju toppen att ha en anntingen innan eller efter jul fest där vi kan se lite kul bilder från sommarens körningar
![]()
Det gör ju inget om det kommer 50 eller 150, 50 lär det minst komma?...
Går ju att arrangera som så, med all säkerhet: vi abonerar Hardrocks festvåning (jag har jobbat där en gång i tiden å känner folket..), antingen 100 kr entre inkl väkomstdrink/entre/garderob, sen fest till kl 01, sen går alla ner en trappa till huvudlokalen. Kostnad för hyra, som man annars tar ut kan jag fixa bort.
Skulle festen hållas en vardag, säg en torsdag, eller fredag - så kan sporthoj säkerligen få abbonera hela stället till kl 03, kostnadsfritt - förutsatt att man visste att det kom minst 200 pers.
Fördelen då - är att man kan köra sporthoj-filmer på alla plattskärmar i lokalen.
Jag har själv haft födelsedagsfest på festvåningen, och en sh fest är inga problem heller... Det enda som krävs är ett bra upplägg, dom tjänar på bar-intäkter, å jag fintar bort kostnad för hyra.
Det är bara slå mig en signal om det kan vara intressant, så kan man åka dit å kolla in lokalen å sluta en deal med chefen / Micke, 0704562936. Ring efter kl 14 då jag jobbar natt
Hardrock har ju dessutom "anor" från mc livets sthlm, förr hängde bikers på hardrock, musiken, inredningen, stämningen var harmonisk. Sen har vi lägre ålder på hardrock än alla nadra ställen, 18 år i dörren gäller - varpå fler sh-medlemmar kan vara välkomna.
Och som ngn sa, övervåningen är störtskön!
Ta mig tusan det bästa förslaget hitills! speciellt när alla knoddar kan komma in också.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |