Nästa SH pub RÖSTA !!!!

Vilken helg passar nästa SH-Pub DEJ bäst?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.
Precis.. Det som man inte ser kan man inte vara säker på att det har hänt.. Vars är bevisen? :va

Hur som tror jag att jag mådde bättre än dom flesta dagen efter :)

:7peta Jag mådde då väldans bra dagen efter :D
Efter en stark ingång på 3 cider så var jag nöjd :tungan :rolleyes:

:va Hur kommer de sig att de står om massa får och oanständigt uppträdande i denna tråd :va
Jag visste inte att detta var avslöja dina snuskigaste fetischer tråden :D
En ska ha nån rosa mössa, en annan en rosa schal?! och en tredje får :va :rolleyes: nån har en strasklädd vaselinburk med sig och sen har vi ju allas våran Jürgen som smeker sin bröstkorg mot tjejers bröst ( :va kan de va för att Jürgen tror kunna få egna då:rolleyes: :D )
Ja jisses kan vi samla alla folks fetischer så kommer jag DEFINTIFT ha massa att spännande och intressanta bilder:tungan

Som de ser ut nu så är de den 27/10 som gäller som party dag...återstår att se hur de ser ut på måndag då denna poll stängs :)

Som de ser ut nu så är de den 27/10 som gäller som party dag...återstår att se hur de ser ut på måndag då denna poll stängs :)

vi kanske kan kika på hardrock cafe för en internationell sh-pub kväll runt dec ist..? :) det behövs ju ändå mer tid mm om man ska få folk att skicka in filmer mm som man kan köra på plattskärmarna i lokalen...

...alla fetischer till nästa gång låter kul, jag kanske ska dra på mig min helkroppsstrumpa "elvis-kostym" med paljetter å grejjer, lite blöt i håret mm..

vi kanske kan kika på hardrock cafe för en internationell sh-pub kväll runt dec ist..? :) det behövs ju ändå mer tid mm om man ska få folk att skicka in filmer mm som man kan köra på plattskärmarna i lokalen...

...alla fetischer till nästa gång låter kul, jag kanske ska dra på mig min helkroppsstrumpa "elvis-kostym" med paljetter å grejjer, lite blöt i håret mm..

Hur är det med sh pub i december, folk har massa saker å göra inför jul osv. Kanske bättre å satsa på januari då, ngn gång i början. Fira in det nya hoj året riktigt ordentligt:yoparty

Hur är det med sh pub i december, folk har massa saker å göra inför jul osv. Kanske bättre å satsa på januari då, ngn gång i början. Fira in det nya hoj året riktigt ordentligt:yoparty

jag vettefan ngt om det :P .... jag har inget planerat i dec, inte ens 24e, överväger att jobba då :S men what e' fuck, jag e flexibel... :)

Jag har en på g... hemskt ledsen att jag för stunden är mellan 2 hojjar, men jag ska korrigera detta omgående! :huvet man kan ju inte gå på sh pub utan hoj lix :S

Jag kommenterar bara ditt inlägg, sötnos. Det var dina ord, inte mina. :pannkyss

:tummenupp Låter ju toppen att ha en anntingen innan eller efter jul fest där vi kan se lite kul bilder från sommarens körningar :)

Hur är det med sh pub i december

December är en skitbra SH-pub månad, ibland har det varit dubbla SH pubar då. Januari är helt kört, ingen har pengar och alla är deppiga årets kallaste månad.

Hard Rock låter skitbra:tummenupp

Det BRUKAR ju vara SH-pub i december.............med jultema o så.............jasså var det lääääääääääänge sen.......jaja KUL var det ! :) Som nån sa det har tom vart dubbla i december ! Lite innan jul o sen i julhelgen har vi ju haft ! Ruskigt trevligt brukar det vara !!:yoparty

Som en av de första som var med när pubarna började i sthlm (oooh yes!) är jag jävligt sugen på att dra ner och hälsa på =)

:) Ja gott folk det ser onekligen ut som att det blir SH - Pub den 27/10 :)

:tummenupp Låter ju toppen att ha en anntingen innan eller efter jul fest där vi kan se lite kul bilder från sommarens körningar :)

ja de blir fint...måste dock styras en stund i förväg om man ska ha "filmtajm" på plattskärmarna i lokalen, men du är chief, du får hålla i det =) jag kan ordna "gratis hyra" och sköta lite snack med innehavarna. Men du kanske kan ordna, eller styra upp insamling av material? Sen behövs en gubbe, som kan bränna lite dvd-skivor, sen klart...

Jag skulle gärna göra mer, men du verkar nå ut till folket, jag är bara en ändlös snackpåse..

Det gör ju inget om det kommer 50 eller 150, 50 lär det minst komma?...

Går ju att arrangera som så, med all säkerhet: vi abonerar Hardrocks festvåning (jag har jobbat där en gång i tiden å känner folket..), antingen 100 kr entre inkl väkomstdrink/entre/garderob, sen fest till kl 01, sen går alla ner en trappa till huvudlokalen. Kostnad för hyra, som man annars tar ut kan jag fixa bort.

Skulle festen hållas en vardag, säg en torsdag, eller fredag - så kan sporthoj säkerligen få abbonera hela stället till kl 03, kostnadsfritt - förutsatt att man visste att det kom minst 200 pers.

Fördelen då - är att man kan köra sporthoj-filmer på alla plattskärmar i lokalen.

Jag har själv haft födelsedagsfest på festvåningen, och en sh fest är inga problem heller... Det enda som krävs är ett bra upplägg, dom tjänar på bar-intäkter, å jag fintar bort kostnad för hyra.

Det är bara slå mig en signal om det kan vara intressant, så kan man åka dit å kolla in lokalen å sluta en deal med chefen / Micke, 0704562936. Ring efter kl 14 då jag jobbar natt ;)

Hardrock har ju dessutom "anor" från mc livets sthlm, förr hängde bikers på hardrock, musiken, inredningen, stämningen var harmonisk. Sen har vi lägre ålder på hardrock än alla nadra ställen, 18 år i dörren gäller - varpå fler sh-medlemmar kan vara välkomna.

Och som ngn sa, övervåningen är störtskön!

Ta mig tusan det bästa förslaget hitills! speciellt när alla knoddar kan komma in också.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP