IronMike
Guest
Inte hunnit vara så kreativ senaste dagarna... Men man kanske kan ordna det lägligt frammåt jule-tider, med en massa filmer på plattskärmarna å öl i överflödGillar idén med att hyra en egen lokal bara för sporthojsfolket.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte hunnit vara så kreativ senaste dagarna... Men man kanske kan ordna det lägligt frammåt jule-tider, med en massa filmer på plattskärmarna å öl i överflödGillar idén med att hyra en egen lokal bara för sporthojsfolket.
Du kan väl anpassa dig lite, om jag nu bara kan den 27:e och väljer att åka 50 mil för att festa med er så kan du väl omprioritera litegrann va.
Kakan, observera att den 10/11 leder nu![]()
beror på hur man ser
står 13 ( i skrivande stund) på den 27:e men räknar jag bort de 2 som har ändrat sig så är de fler på den 10:e
Jag kan inte den 10:e och utan mej är de dåligt med fotografering![]()
![]()
beror på hur man ser
står 13 ( i skrivande stund) på den 27:e men räknar jag bort de 2 som har ändrat sig så är de fler på den 10:e
Jag kan inte den 10:e och utan mej är de dåligt med fotografering![]()
![]()
10/11 10/11 10/11 !![]()
Vem vill fasta på bild i onyktert tillstånd, det kanske känns som en bra ide just då men man får bittert ångra det i efterhand. Sen ska dessutom alla bilder jämt slängas upp på nätet. Internet är slutet för ens personliga integritet liksom folk som fotar i tid och otid och envisas med att slänga upp allt på nätet.
Kakan, observera att den 10/11 leder nu![]()
Ska du nacka till med TVÅ cider denna gång?![]()
Kakan;3230416 :rolleyes: ja men då är de ju bäst att jag är med och fotar så ni vänjer er :tungan [COLOR="Silver" skrev:Och de bilder man inte vill ha på nätet (som i alla fall jag lägger upp) tar jag alltid bort...[/COLOR]
Lämna den där eviga kameran hemma och festa loss istället.
/J
beror på hur man ser
![]()
Du drack ju inte en enda sist vad jag vet![]()
Röstade på 3:e men ändrar mig till 10/11.
2 Sh-pubar i samma månad känns fel, deesutom annat för mig den 27:e..
Så nu fick du lite till o räkna på.
Näe, han svek oss för att kunna delta i Fårbonkar-SM i Knabbhult istället.
Hört från säker källa!!![]()
![]()
Näe, han svek oss för att kunna delta i Fårbonkar-SM i Knabbhult istället.
Hört från säker källa!!![]()
![]()
Du drack ju inte en enda sist vad jag vet![]()
Du lilla sötnos, jag drack ungefär 60 goda centiliter sprit, dock på annan ort![]()
Hur som tror jag att jag mådde bättre än dom flesta dagen efter![]()
Du lilla sötnos, jag drack ungefär 60 goda centiliter sprit, dock på annan ort![]()
Men eftersom vår käre Kapitän va så jävla otränad ( hadde bara bonkat Ca 20 tackor innan semin) så blev finalen en helgotlänsk uppgörelse mellan Bunge Berra från norr med sin hejarklack från Fårö och Slite`s egna Herrman jr.
Vi gratulerar Berra till segern och önskar bronsmedajören Kapitän till bättre bonka nästa år !![]()
Vi kanske ska starta en till poll med endast 27/10 och 10/11 som valbara alternativ?
Å du kallar dig oansvarslös.....BAAAA![]()
![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing