Nästa rättegång i Helsinborg

Nej, rätt så idiotiskt och puckat. Ska du ha erkännade och en klapp på axeln så ska du nog vända dig till vågapunda.nu eller andra fanclubs för kåkfarare

nja.... det fick ju effekt....

kanske inget jag skulle göra idag.... man blir rätt less av att sitta på kåken....

inget jag e så jättestolt över...men gjort e gjort.... bara o gå vidare... fast moraltanterna här på SH lär väl nöta om det..

Frågan om motorcykelstölder är kanske en av de allra viktigaste för oss hojåkare och om vi ska fortsätta kunna vara det. Det är mycket tråkigt att hela tiden två grupper som inte kan låta bli tangentbordet, förstöra dessa viktiga trådar. Den ena gruppen är de som inte kan låta bli att hela tiden skriva mer eller mindre rasistiska inlägg. Den andra gruppen är de som tolkar precis allt som rasism......

Kan inte medlemmarna av dessa grupper vänligen koppla ur tangentbordet eller ta diskussionen någon annanstans?!!!!!!!!!!! :arsele

Du försöker locka in mig i samma diskussioner ser jag. Det går jag inte på. Lägg ner! :mad:

Nä faktiskt inte, undrade bara hur du tänkte? då jag trodde du relaterade till förra HBG tråden som rörde rättegångar.

Sen att jag är en av dom kanske 10 på SH som faktiskt sett honom i ansiktet öga mot öga, sett vilken nationalitet han faktiskt har tatuerat på halsen och har jagat på flykt med hoj men ändå bara ser honom som en simpel brottsling, oavsett var han kommer ifrån.

Last edited:
Nä faktiskt inte, undrade bara hur du tänkte?

Jag skrev: "Den andra gruppen är de som tolkar precis allt som rasism"

Du skrev "hur feltolkar man ett rasistiskt inlägg"

Det är ingen idé att du skriver nåt mer i ämnet. Jag svarar dig inte mer.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back