Nästa rättegång i Helsinborg

brännupp

snabbe-mange
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
zx7r, svart som natten
nästa apa ska upp i rätten i helsingborg, 12 april kl 14,30, för stöld av min R1a plus massa andra stölder, häleri, gissa om jag ska sitta där och flina

Jag satt på denna rättegång
nt.se

Åtalades för 26 brott - bara toppen på ett isberg

Norrköping

En 53-årig man har av tingsrätten dömts för upprepade stölder i Norrköping med omnejd. Påföljden blev skyddstillsyn och behandlingsplan. Bryter han mot denna blir det 10 månader i fängelse.
Mannen är en känd återfallsförbrytare i Norrköping. 53-åringen dömdes förra fredagen för en omfattande stöldhärva som polisen arbetat i månader med att reda ut.

Han stod åtalad för 26 brott som ägt rum mellan juni till november 2008, men sex av åtalspunkterna ogillades. Han dömdes bland annat för rattfylleri, stöld och narkotikabrott. ..

tyckte han flinade lite väl mycket, han visste väl hur hårt straff han skulle få.

Anledningen jag var där, var att han hade bosatt sig i torpet jag hyrde och grisat ner nått förbannat.

Ok kanske skall förbereda dom för en stooor sal denna gång då:)
Enligt vad ww sa (tror jag det var ?:va) så hade de inga större salar... 9-12 pers kunde alla ta...

nästa apa ska upp i rätten i helsingborg, 12 april kl 14,30, för stöld av min R1a plus massa andra stölder, häleri, gissa om jag ska sitta där och flina

Låter skitbra!

Hbg

Är det någon GM från Helsingborg?
Isf kanske man skulle gå dit och se vad det är för nån. Bra att känna igen om man ser han någonstans.

nt.se

tyckte han flinade lite väl mycket, han visste väl hur hårt straff han skulle få.

Anledningen jag var där, var att han hade bosatt sig i torpet jag hyrde och grisat ner nått förbannat.

Det är det som kallas för rabatt (på brott). Tyvärr är det så att när buset har snott/vandaliserat/misshandlat osv i större omfattning, så plockar åklagaren ut de brott h*n anser sig vara säker på fällande dom och så slipper buset åtal i de andra. Polisen slipper utreda, åklagaren får mindre jobb och rätten får gå hem 4 tim tidigare.... Sen att många aldrig får upprättelse, skiter man i....

OT - jag har för mig att Hbg har större salar....

Glock är svaret

nt.se

Köp dig en kompis(Glock) o s.......... fanskapet:D

Gör mig en tjänst o ta en bild på personen ifråga så man vet vem man spö..... ski...... ur :gnissla

Man får tyvärr inte fota inne i rättsalen. Det är ju bara att ringa till tingsrätten så får du personnummer och namn.

Säkert många som skulle vilja träffa på han, men vad hjälper det egentligen?

Jag tvivlar starkt på att den mannen kommer att sluta stjäla saker den närmaste tiden. På nåt sätt verkar han inte vara den typen som tar ett SMS-lån för att köpa nåt han inte har råd med. Hans problemlösning ligger nog snarare mot att han helt enkelt tar allt han vill ha.

han kanske snor för att han ej har råd att köpa en egen. vore det inte bra då om vi startar en insamling till han?? alltså att WW går runt med hatten o vi lägger en peng till han??till (apa)
han kanske inte har ett jobb och ändå vill kunna leva ett drägligt liv.

han kanske snor för att han ej har råd att köpa en egen. vore det inte bra då om vi startar en insamling till han?? alltså att WW går runt med hatten o vi lägger en peng till han??till (apa)
han kanske inte har ett jobb och ändå vill kunna leva ett drägligt liv.

Är det därför du har en bild på honom, för att visa hur dåligt han har det?

Kära snabbe-mange o alla andra som känner sig manade att använda uttrycket "apa" när ni refererar till invandrare, så utmanar jag er att göra det direkt till den åtalade, första bästa ni hittar på stan eller rent av mig om vi träffas.

Att sitta hemma bakom skärmen ger inga coolhetspoäng.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back