Nästa helg: Örebro?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Funderar skarpt på att dra till Örebro om det blir fint väder och träningshelgen blir av. Någon som kan berätta lite om stället?
Någon som kanske vill samåka dit?

Klart du ska prova våran bana! :tummenupp

En bra start kan vara hemsidan, www.teknismc.se
Klicka på Tävlingsformer > Supermotard så hittar du både lite text och bilder.

Swedie skrev:
2054913 Funderar skarpt på att dra till Örebro om det blir fint väder och träningshelgen blir av. Någon som kan berätta lite om stället?
Någon som kanske vill samåka dit?

Isåfall plockar du upp mig i Arboga :fakta
Fast jag kan ju inte vara med och köra men jag kan iaf se dig ramla :hihi

Mmm..... som det ser ut nu så vet vi ju inte hur det kommer att bli. Men vi kan ju ha denna tråd för uppdatering. Vi siktar in oss på helgen som kommer. Men som sagt, med reservation.

Ja du Rookie. Det är en klen tröst att till slut äntligen få sin SVG, när vintern är ovanligt lång. Du får ge dig till tåls några dagar till. Tog lite kort idag faktiskt, när jag var ute där angående speakertornets nya fönster projekt.

En bild säger mer än tusen ord. :huvet

Vi ses. Nästa helg förhoppningsvis. Bara att sätta igång och be till högre makter. :Bugar

Edit: Jag var trött när jag kom hem igårkväll. Höll på länge och värvade nya medlemmar. Menar ju SXV. SVG??? :lol Tänkte på en Zuka tror jag.

Bifogat

• DSC00369.JPG
    DSC00369.JPG
    123.6 KB · Visningar: 203
  • DSC00370.JPG
    DSC00370.JPG
    139.2 KB · Visningar: 137
Last edited:
Ja så här länge har snön aldrig legat på våran bana som i år. Det är nytt rekord. Ett annat rekord är att en av entusiasterna i våran klubb var ute med snöskyffel och hade börjat såg jag. :tummenupp

All heder åt den kämparanda som råder på TMC. Vill det sig väl så har vi våran A bana till säsongen 2007. Men då krävs det uppoffringar, lotteriet går bra, sponsorerna börjar hitta ut och massor med folk som tränar i år så att vi får in pengarna som behövs till utbyggnaden. Och det går ju i den riktningen.

Vad tycker ni om det? En A-bana? :yoparty

Wheeliegirl skrev:
2056063 Men vafaan, har ni ff snö?? :(

Vi inspekterade vår bana igår, och den är helt ren nu....:) Ja, ok då, inte på grus-partiet..... :rolleyes:
Ska vi (ni) inte ordna någon träning i Linköpiong inom ganska så snar framtid då?

Vi kan väl köra en "dubb-klass", då får jag iaf köra något inom den närmsta månaden :gnissla

Stoffy skrev:
2056291 Ska vi (ni) inte ordna någon träning i Linköpiong inom ganska så snar framtid då?

Är det gokartbanan i Linköping?. Riktigt knixig och lurig är den.

Last edited:
Ser inte ut som om banan är körbar till helgen men till påskehelgen kommer vi att se till att ha öppet.
Då kommer med nog Ola E och Johan E. Förmodligen även Bigersson och Stefan # 37 oxå. Då dom ska ner till tyskland och rejsa helgen efter.
Något för Jocke W och Swedie att ta rygg på kanske ;)
Ola altså...

Fetpå närsom! Vore baaallt. Vill köra på en riktig bana. Fast gokartbanan i södertälje har varit grymt bra för mig för att få till det tekniska i körningen. Full rulle vet jag hur man gör redan :)

Stoffy skrev:
2056291 Ska vi (ni) inte ordna någon träning i Linköpiong inom ganska så snar framtid då?

Jodå, det ska vi fixa! Återkommer snart med datum....

Det är inte gocartbanan, utan Supermoto-banan, samma som vi kommer att använda på tävlingarna....

Wheeliegirl skrev:
2057915 Jodå, det ska vi fixa! Återkommer snart med datum....

Det är inte gocartbanan, utan Supermoto-banan, samma som vi kommer att använda på tävlingarna....
Guld, vore kanon!!!

Wheeliegirl skrev:
2057915 Jodå, det ska vi fixa! Återkommer snart med datum....

Jasså, så det finns en motardbana i Linköping, riktigt intressant. Sökte lite men hittade ingen info. Finns det nå bilder på den?

supermoppe skrev:
2058947 Jasså, så det finns en motardbana i Linköping, riktigt intressant. Sökte lite men hittade ingen info. Finns det nå bilder på den?

Delar av RR-banan + offroadparti = Supermoto bana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...