Nässjö (Höglandet)-Nytt

Här är en höglandsbo till som ställer på turer när tillfälle ges.. !!

Då är vi ju ett par stycken här i alla fall. Vi borde alla ta en tur här i trakterna någon dag.

Hänger gärna med på en repa. Dock inte dom närmsta dagarna då jag inte får ordning på mina nya bromsskivor + väntar på nytt framdäck.

Här är ytterligare en Nässjöbo.
Några har säkert sett mig fara omkring, en grå Blackbird med en halvfet svartklädd dåre på ;)

Körs det några fikaturer här eller ska vi dra igång något?

Torsdag tänkte jag ta en repa, någon höglandsbo som vill göra mig sällskap ?

:hörduGe fan i läsken KGA, den ska vi ha som späe!!!! :rofl

Ska till bike meet fredag-söndag så på torsdag blir det nog förberedning hemma så kan tyvärr inte hänga på

Imorgon (söndag 12:e) ska jag ut och göra vägarna osäkra. Om det är nån som känner de vill fly söndagstristessen så är ni välkomna att haka på!

Utgår från Vetlanda runt 10-tiden tror jag (beror lite på hur hårt det blir ikväll). Sen får vi se vart det barkar hän? Kan ju komma och plocka upp folk på vägen. :tummenupp

Okej, får se hur man mår imorgon och hur vädret är, om inget annat så drar kanske jag å tjejen från Nässjö på hoj imorgon eftermiddag :)

Okej, får se hur man mår imorgon och hur vädret är, om inget annat så drar kanske jag å tjejen från Nässjö på hoj imorgon eftermiddag :)

Säg en tid i Nässjö vid nån mack eller liknande så kan man ju titta förbi och säga hej i alla fall. Börjar nog dra på mig skinnstället snart.

Under veckorna bor jag i eksjö men det brukar vara rätt tomt med hojar på vägarna när jag är ute men har ni nåt träffställe kan jag mycket väl haka på.

I veckan får det bli någon förmiddag i så fall. Jobbar alla dagar från 2 till 10 :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman