Nässjö (Höglandet)-Nytt

Tänkte kolla om de finns nått intresse bland folket som hänger här, även dom som inte gör så mycket väsen av sig för en kanske sista samåkning för säsongen ?! De vi i så fall behöver bestämma är en passande dag och tid samt rutt... Så släng in förslagen nu så får vi se hur de artar sig...

Både Nässjö och Jkpg folket...

Höstrundan...

Rav3n

Mja personligen har jag andra åtagande 1 Okt men 2:a skulle funka i så fall...

Vore kul om de kom lite folk från höglandet å kollade på sm finalen :)

Ja det börjar klia lite i fingrarna en dag som denna när solen skiner och det droppar från taken :)

E4:an mellan Jkpg och Hka var helt torr och fin i solskenet idag. Man blev sugen som sjutton att dra en repa... men de var desto mer snö uppe på berget så kunde blivit en hal sväng ner för berget.. :D

Någon som vet om det finns ett ställe i Nässjö med omnejd som kan sig an ett litet pilligt svetsjobb?

Sen även om det finns något ställe där man kan få sin svetsade sak lackerad (gäller en bensintank)?

Nu kan jag vara ute o vissla men här i Eksjö finns det väl specialsvets som borde lösa ditt problem? efter lite googling så tror jag nog dessa kan lösa ditt problem...

http://www.esw.nu/

Lackerad borde väl vara ett mindre problem frågan är bara vem som är dyrast/billigast?

Tjenare,

Finns numera en egen forumsdel här på SH för Jkpg med omnejd som kommer användas flitigt framöver. Så vet ni var ni kan hitta alla info om körningar med JPKG folket m.fl. Samt all annan skit.. :D :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman