Närmare till banorna

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Skriv i Örebro/Karlskogatråden så hittar du nog nya kompisar.

Jag gjorde motsvarande när jag flyttade från Sthlm till Jönköping och inte kände en kotte här. Funkade jättebra (Inflyttningsfesten med öppen inbjudan på Sporthoj hjälpte :) ) Ordna grill och garagefest i vår eller nåt ;)

Jag valde Jönköping för att det är centralt i södra Sverige och relativt nära till ett flertal banor
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Du glömde att de kan göra det när de vill, de har ju inte tid att jobba norr om Uppsala...

Att Göteborgarna har nära till alla banor tycker jag är okej, de bor ju trots allt på Sveriges baksida...

:tungan

Nu undrar jag om du inte ätit på länge? Du uppträder ju som en diva.. *tänker på snickersreklamen*:D

Ps. Sedan när är det väst som är baksidan? Smaka på ordet öst bara.. Ta sedan en närmare titt på kartan. Stockholm är rumpan, kungsbackahalvön den lilla penisen Norge är den stora magen.. Titta själv..
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Henry jag hoppas slippa kalla dig för sörlänning...
Blir ju bra med garage då kan jag ha hojen där emellanåt!
Tänk om man bara för en tävlingshelg kunde vända på steken och banorna fanns i den bättre norra delen av Sverige. Det skulle vara kul att se reaktionen hos alla jävla gnällspikar när det istället för att sitta i bilen 2-3 timmar fick åka en hel dag.

Nu tycker jag du överdriver; det är faktiskt oftast betydligt kortare än 2-3 timmar till många banor, mellan 20 min och en dryg timma till flera! 3 timmar, HERREGUD, tack och lov är det bara så fruktansvärt långt till ett par av banorna!:)
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Nu tycker jag du överdriver; det är faktiskt oftast betydligt kortare än 2-3 timmar till många banor, mellan 20 min och en dryg timma till flera! 3 timmar, HERREGUD, tack och lov är det bara så fruktansvärt långt till ett par av banorna!:)
:yoparty Somliga har det bra! För mig tar det drygt 2 timmar när jag ska åka och träna (Midlanda) och ca 9 timmar när det är tävling på Gelleråsen (som dessutom är närmaste tävlingsbanan...).

Sedan måste vi reda ut en liten grej, skoter=banddrivet snöfordon
scooter=liten fjantig moppe

Nä nu måste jag ut och tjuvskjuta en varg eller två för att sälja skinnet till någon Stockholmare så man har råd med däck i sommar. Eller man kanske skulle ta med sig renkött på tävlingarna i sommar för att sälja, hela gården kryllar ju av ren... :rolleyes:
 

Henco_norr

#91 Bott & Pro superbike
Gick med
26 Jul 2006
Ort
Norrlänning i Karlskoga..
Hoj
Rc8R, Sx450F, Vivaro Buss å en Dodge
Henry jag hoppas slippa kalla dig för sörlänning...
Blir ju bra med garage då kan jag ha hojen där emellanåt!
Tänk om man bara för en tävlingshelg kunde vända på steken och banorna fanns i den bättre norra delen av Sverige. Det skulle vara kul att se reaktionen hos alla jävla gnällspikar när det istället för att sitta i bilen 2-3 timmar fick åka en hel dag.

Jadå det finns gott om plats för din hoj i garaget :) å sängplats kan jag också hålla med så du slipper betala dyrt för boende.

Å du kommer aldrig kunna kalla mig för sörlänning,det är då säkert :D
 

Henco_norr

#91 Bott & Pro superbike
Gick med
26 Jul 2006
Ort
Norrlänning i Karlskoga..
Hoj
Rc8R, Sx450F, Vivaro Buss å en Dodge
Skriv i Örebro/Karlskogatråden så hittar du nog nya kompisar.

Jag gjorde motsvarande när jag flyttade från Sthlm till Jönköping och inte kände en kotte här. Funkade jättebra (Inflyttningsfesten med öppen inbjudan på Sporthoj hjälpte :) ) Ordna grill och garagefest i vår eller nåt ;)

Jag valde Jönköping för att det är centralt i södra Sverige och relativt nära till ett flertal banor

Ja jag får kanske ordna en öppen inflyttningsfest när jag har byggt klart i huset å flyttat in :)
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Last edited:

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Nä nu måste jag ut och tjuvskjuta en varg eller två för att sälja skinnet till någon Stockholmare så man har råd med däck i sommar. Eller man kanske skulle ta med sig renkött på tävlingarna i sommar för att sälja, hela gården kryllar ju av ren... :rolleyes:
Du kan väl skjuta grannens golden retriever/labrador/tax å kalla den för varg? 99% av stockholmarna skulle inte se nån skillnad iaf :hihi Å nej, jag är inte stockholmare bara för att sängen står här just nu :fakta
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top