Näradödenupplevelse

Det här känner jag igen. Höjda och moddade dt50 går lätt att ta miste på.

Fast är det hela världen om man råkar hälsa då? På den tiden jag körde runt på min dt dagarna i ända hälsade motorcyklister rätt ofta.

Det e inte bara moppedister som kör illa, blev påkörd för ca 1 timme sedan, jag skulle ut i en rondell när det plötsligt small.Gubbfan "såg mig inte eftersom hojar e så små"...
Jävla Arsel.

Art Vandalay skrev:
Det e inte bara moppedister som kör illa, blev påkörd för ca 1 timme sedan, jag skulle ut i en rondell när det plötsligt small.Gubbfan "såg mig inte eftersom hojar e så små"...
Jävla Arsel.

:skrämd Gick det bra med dej och hojen då?

Art Vandalay skrev:
Jävla Arsel.

:skrämd Hur gick det med hojjen o dig själv då?

En R1 är inte speciellt liten, gubbjävel skaffa glasögon!! :kocko

EDIT: var nära att krocka själv idag med en gubbe som bara körde rakt ut, gubben blinkede till höger efter att han svängt ut o fortsatte med det ungefär 100 meter, tänkte "vad fan tittar han med? :kocko :mad: " vågade inte ligga bakom honom nu längre så jag körde om innan det hände nåt.

Last edited:
Solid snake skrev:
Men det roliga med mopedister är att dom tror att dom kan köra ifrån en. :dummer

Blev omkörd av en moped för inte sålänge sen, kom från ingenstans o då tänkte jag "NU JÄVLAR!", fasen va han fick stora ögon när jag körde om han med min skrikande 125a med 10000 rpm på varvmätaren, han vinglade lite om man säger så. :D

Men jag blev omkörd!! vilken skam!!! :gråta

Jag blev fan OMCYKLAD när jag hade moppe! Du kan ju förstå hur det kändes!!! :gråta

Nä, både jag å hojen klarade sig, han träffade bakhjulet, samma sak hände i början på förra sommaren, då HADE jag en R6:a.
Stanna för väjningsplikt och hann väll stå i ca 4-5 sek innan jag katapultades framåt, visade sig vara ett annat blindstyre som inte heller såg mig, så det blev skrotad hoj och en rygg som inte är riktigt ok ännu....
Men man får väl vara glad att man inte hamnade ute på E20 bland trafiken..men hade han tryckt ut mig en meter till så R.I.P. antar jag.
Jävligt störigt.

Art Vandalay skrev:
Nä, både jag å hojen klarade sig, han träffade bakhjulet, samma sak hände i början på förra sommaren, då HADE jag en R6:a.
Stanna för väjningsplikt och hann väll stå i ca 4-5 sek innan jag katapultades framåt, visade sig vara ett annat blindstyre som inte heller såg mig, så det blev skrotad hoj och en rygg som inte är riktigt ok ännu....
Men man får väl vara glad att man inte hamnade ute på E20 bland trafiken..men hade han tryckt ut mig en meter till så R.I.P. antar jag.
Jävligt störigt.

Ursäkta att jag bara måste göra mig lite lustig.... det är egentligen aldrig lustigt med olyckor. Du har lyckligtvis klarat dig skapligt.

men det kanske är dax att lacka hojen i någon florucerande färg så att du syns !!!

på vägen till jobbet idag så var den en kärring jävel som bytte till samma fil som jag var i, mitt på motor vägen, först tänkte jag,va fan håller hon på med.nåja hon ser snart mig, men icke. när det börjar bli så nära så jag ser porerna i lacken så tutar jag. först då ser hon mig och byter tillbaka och saktar ner,

ok, jag kan ha hamnat i "blinda fältet" men hon måste ha hört mig(big-gun =) )

låg ju brevid henne konstant i 3km

Jag hälsade på 3 krom/skrammel/gynstolar idag å fick noll svar !

Jag skämms för att jag inte lärt mig att dem inte kan släppa "ratten" :tuttar

// TOK :fyllisar

Jag hälsar fan glatt på allt tvåhjuligt med motor!!!! Allt annat verkar nästan märkbart löjligt. :kocko :kocko

Det kan man väl bjuda på?

Börjar känna mig lite elak, hälsar ju inte på moppepojkar, även om de vinkar febrilt för att de har ett stort motorintresse och om 3 år kommer sitta på en likadan hoj som mig eller min kompis (strypt då iofs...) hmm, får nog bli ändring på det.
Hädanefter, om en moppepojke inleder en "vinkningssession" så ska jag vinka tebax!

//A.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage