Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Art Vandalay skrev:Det e inte bara moppedister som kör illa, blev påkörd för ca 1 timme sedan, jag skulle ut i en rondell när det plötsligt small.Gubbfan "såg mig inte eftersom hojar e så små"...
Jävla Arsel.
Gick det bra med dej och hojen då?Art Vandalay skrev:Det e inte bara moppedister som kör illa, blev påkörd för ca 1 timme sedan, jag skulle ut i en rondell när det plötsligt small.Gubbfan "såg mig inte eftersom hojar e så små"...
Jävla Arsel.
Hur gick det med hojjen o dig själv då?Solid snake skrev:Men det roliga med mopedister är att dom tror att dom kan köra ifrån en.![]()
Blev omkörd av en moped för inte sålänge sen, kom från ingenstans o då tänkte jag "NU JÄVLAR!", fasen va han fick stora ögon när jag körde om han med min skrikande 125a med 10000 rpm på varvmätaren, han vinglade lite om man säger så.![]()
Men jag blev omkörd!! vilken skam!!!![]()

Art Vandalay skrev:Nä, både jag å hojen klarade sig, han träffade bakhjulet, samma sak hände i början på förra sommaren, då HADE jag en R6:a.
Stanna för väjningsplikt och hann väll stå i ca 4-5 sek innan jag katapultades framåt, visade sig vara ett annat blindstyre som inte heller såg mig, så det blev skrotad hoj och en rygg som inte är riktigt ok ännu....
Men man får väl vara glad att man inte hamnade ute på E20 bland trafiken..men hade han tryckt ut mig en meter till så R.I.P. antar jag.
Jävligt störigt.
Kawwa skrev:men det kanske är dax att lacka hojen i någon florucerande färg så att du syns !!!
<-- bilister|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller