amazonsport
Ny medlem
Körde hem i mörkret för en stunds sen, fick en tanke i skallen på alla vilda djur o saktade som tur var ner lite sista milen.. höll cirka hundra på en 90-väg, när ett rådjur skuttar ut 20 meter framför mig.. Fan så snabbt det går, men jag lyckades bromsa o väja undan...pust...
Efteråt höll jag nog 60 i säkert 1 minut innan jag sakta ökade igen..varför lär man sig aldrig...?? kan nån förklara..
Efteråt höll jag nog 60 i säkert 1 minut innan jag sakta ökade igen..varför lär man sig aldrig...?? kan nån förklara..
vid 23 tiden å vi hade kört från stockholm i tre timmar