Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wordyonsson skrev:Idioterna ska få indraget körkort automatiskt om dom inte klarar en uppkörning vid 65 tycker jag. Tur att det gick bra i alla fall!

Jävla Idiot!KillerB skrev:Jag kör på huvudled. Påfartsväg från höger med stopplikt. Han kör ut framför mig alltså. Måste väja på insidan av honom pga att det kommer en lastbil i motsatt riktning, kör alltså på insidan av honom mellan han och vägräcket... kanske var lite otydlig innan.. har väl fortfarande lite puls.....
tycker det är bra att läsa alla "nära" trådar för att man gör sin egna körning mer uppmärksam vid liknande tillfälle. Men Hello Grandpaw!? :kocko köra mot stopp skylt? var fan fick du ditt körkort....Köra ut (utan att stanna först) vid stopp-plikt = vårdslöshet i trafik = indraget körkortKillerB skrev:Jag kör på huvudled. Påfartsväg från höger med stopplikt. Han kör ut framför mig alltså. Måste väja på insidan av honom pga att det kommer en lastbil i motsatt riktning, kör alltså på insidan av honom mellan han och vägräcket... kanske var lite otydlig innan.. har väl fortfarande lite puls.....
. Oavsett ålder (på föraren).Håller med. Jag tänker och tittar både 1 och 2 ggr extra nu....CeltaniC skrev:Jävla Idiot!tycker det är bra att läsa alla "nära" trådar för att man gör sin egna körning mer uppmärksam vid liknande tillfälle. !?
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |