Det är ju "framgaffeln" som är det snygga på den hojen.Hojen var rätt så snygg, speciellt röven. Men hur tänkte de med framgaffeln![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju "framgaffeln" som är det snygga på den hojen.Hojen var rätt så snygg, speciellt röven. Men hur tänkte de med framgaffeln![]()
Det är ju "framgaffeln" som är det snygga på den hojen.![]()
Är man inte bäst på någonting så uppfinner man en egen klass/standard. (USA i ett nötskal)
Visst är Destroyern snabb, till och med snabbast, men motorn i sig är ju på inga sätt överlägsen konkurransen.
Skulle andra tillverkare börja stoppa sina motorer i dragrace chassin och dreva för acceleration så skulle den nog inte vara snabbast så länge.
Dom andra tillverkarna tycker att man ska kunna svänga också, så dom gör upp på krokig bana.
smaken är som baken, delad.
Hojen var rätt så snygg, speciellt röven. Men hur tänkte de med framgaffeln![]()
V-rod är väl ingen dragrace-klass?![]()
Klassen V-rodden tävlar i är ju en egen serie med reglementet skrivet efter V-roddens specifikationer.
Klassen är väl säkert öppen för alla med rätt cylindervolym, tvåcylindriga V motorer med rätt gradantal mellan cylindrarna tillverkade i Milawaukee efter ett visst datum, det förändrar ju inte att det är en klass för enbart V-rodar.....
När Aprilia släppte bilderna på SXV550 så tyckte jag att framförallt designen på hojen va överjävligLätt snyggaste motarden fortfarande!
Du menar precist och exakt på samma sätt som i jänkarnas dirttrack-reglemente!![]()
Han va nog inte alls ironisk när han skrev det![]()
När jag för första gången fick se Guzzis MGS-01 Corsa i verkligheten, var väl senast.
När jag för första gången fick se Guzzis MGS-01 Corsa i verkligheten, var väl senast.
![]()
Korrekt. Jag var inte alls ironisk. TESIns främsta fördel är ju framändan. Skitsnyggt, resten av hojen når inte upp i smma klass.Han va nog inte alls ironisk när han skrev det![]()
När jag för första gången fick se Guzzis MGS-01 Corsa i verkligheten, var väl senast.
![]()
Klassen V-rodden tävlar i är ju en egen serie med reglementet skrivet efter V-roddens specifikationer.
Klassen är väl säkert öppen för alla med rätt cylindervolym, tvåcylindriga V motorer med rätt gradantal mellan cylindrarna tillverkade i Milawaukee efter ett visst datum, det förändrar ju inte att det är en klass för enbart V-rodar.....
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |