När presenteras nästa års ERF-kalender?

#57 Thundrace skrev:
Appapp först skall vi till spanien och busa.... :tummenupp

Fick mail från Brånalt för 2 veckor sedan, allt är under planering än så länge.

Spanien...har tänkt på att man kanske kunde åka till Spanien för ett träningsläger i vinter, vet någon om det blir av? Tänkte om man kunde tränga ihop sig ett gäng & dela fordon.

X-up skrev:
Fick mail från Brånalt för 2 veckor sedan, allt är under planering än så länge.

Spanien...har tänkt på att man kanske kunde åka till Spanien för ett träningsläger i vinter, vet någon om det blir av? Tänkte om man kunde tränga ihop sig ett gäng & dela fordon.

Jag,zmurf,salö webspyan och swedie var i väg en sväng till spanien förra året...kommer definitivt att bli en tur till spanien men inte förräns framåt januari och till mer än en bana,sen blir det Brno i början april.

#57 Thundrace skrev:
Jag,zmurf,salö webspyan och swedie var i väg en sväng till spanien förra året...kommer definitivt att bli en tur till spanien men inte förräns framåt januari och till mer än en bana,sen blir det Brno i början april.

Cooligt...vore ballt om man kunde haka på ngt gäng. Behöver ju få träna lite före premiären. :rolleyes:

Vilken bana ska ni till i Januari?

#57 Thundrace skrev:

Macke skrev:
Har det inte gått "ett par veckor" snart.... STCC's datum är väl spikade nu?
Nån som hört nåt?

//M
Endast ett tveksamt datum för närvarande, kalendern presenteras när alla frågetecken är uträtade :tummenupp

Herregud, när jag läste trådrubriken trodde jag att Mumlan gjort en ERF-kalender med nakenbilder på sig själv och GSXR1100R. :skrämd

Jag hade köpt den. Lätt. Småfull fejkskåning iförd y-frontkalsonger ano 1978 samt hallänning enbart iförd av Skalman specialbygd kyskhetsbälte samt med en Bluetooth dongle i örat...... Wooooooo....

valmers skrev:
Herregud, när jag läste trådrubriken trodde jag att Mumlan gjort en ERF-kalender med nakenbilder på sig själv och GSXR1100R. :skrämd

Skit bra idè!

Säljes under www.erf.nu/annonser

Intäkterna går till sponsring av samtliga serieanmälda ERF team oavsett plassering.

Verkligen en KANON IDÈ :tummenupp

Hinner den produceras innan jul? Jag tror min fru vill ha en själv och en helvetes massa kalendrar till andra galna fruntimmer på hennes jobb. :hihi

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back