När presenteras nästa års ERF-kalender?

#57 Thundrace skrev:
Appapp först skall vi till spanien och busa.... :tummenupp

Fick mail från Brånalt för 2 veckor sedan, allt är under planering än så länge.

Spanien...har tänkt på att man kanske kunde åka till Spanien för ett träningsläger i vinter, vet någon om det blir av? Tänkte om man kunde tränga ihop sig ett gäng & dela fordon.

X-up skrev:
Fick mail från Brånalt för 2 veckor sedan, allt är under planering än så länge.

Spanien...har tänkt på att man kanske kunde åka till Spanien för ett träningsläger i vinter, vet någon om det blir av? Tänkte om man kunde tränga ihop sig ett gäng & dela fordon.

Jag,zmurf,salö webspyan och swedie var i väg en sväng till spanien förra året...kommer definitivt att bli en tur till spanien men inte förräns framåt januari och till mer än en bana,sen blir det Brno i början april.

#57 Thundrace skrev:
Jag,zmurf,salö webspyan och swedie var i väg en sväng till spanien förra året...kommer definitivt att bli en tur till spanien men inte förräns framåt januari och till mer än en bana,sen blir det Brno i början april.

Cooligt...vore ballt om man kunde haka på ngt gäng. Behöver ju få träna lite före premiären. :rolleyes:

Vilken bana ska ni till i Januari?

#57 Thundrace skrev:

Macke skrev:
Har det inte gått "ett par veckor" snart.... STCC's datum är väl spikade nu?
Nån som hört nåt?

//M
Endast ett tveksamt datum för närvarande, kalendern presenteras när alla frågetecken är uträtade :tummenupp

Herregud, när jag läste trådrubriken trodde jag att Mumlan gjort en ERF-kalender med nakenbilder på sig själv och GSXR1100R. :skrämd

Jag hade köpt den. Lätt. Småfull fejkskåning iförd y-frontkalsonger ano 1978 samt hallänning enbart iförd av Skalman specialbygd kyskhetsbälte samt med en Bluetooth dongle i örat...... Wooooooo....

valmers skrev:
Herregud, när jag läste trådrubriken trodde jag att Mumlan gjort en ERF-kalender med nakenbilder på sig själv och GSXR1100R. :skrämd

Skit bra idè!

Säljes under www.erf.nu/annonser

Intäkterna går till sponsring av samtliga serieanmälda ERF team oavsett plassering.

Verkligen en KANON IDÈ :tummenupp

Hinner den produceras innan jul? Jag tror min fru vill ha en själv och en helvetes massa kalendrar till andra galna fruntimmer på hennes jobb. :hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti