När kommer våren?

Idag var det riktigt fint i Malmö! Ca 8 grader och sol! Synd bara att man inte hade tid att köra. Sen är det ju så jävla mkt grus överallt dock.

Våren är på G?? Mötte flera hojar på vägen idag!! :D
Ca 10+ och soligt som tusan var det idag! :)

Vinkade även på en lokal snubbe som kör en gul svart Fireblade och han vinkade tillbaka nästan så han trilla av hojen! :tummenupp Sen brumma han vidare.. (det hördes i hela stan) haha

Som många tidigare sagt så är det skönt att det börjat smälta nu:)

Men det är mycket grus på asfalten. När börjar ni köra när all snön väl töat bort?

Jag har väntat på att få köra sedan jag köpte min 6 dec:mad:

6 dec.... magiskt datum.. men min moppe fick hiva iväg sina pållar lite småmjukt igår 4mil.. 8+...

Våren är på G?? Mötte flera hojar på vägen idag!! :D
Ca 10+ och soligt som tusan var det idag! :)

Vinkade även på en lokal snubbe som kör en gul svart Fireblade och han vinkade tillbaka nästan så han trilla av hojen! :tummenupp Sen brumma han vidare.. (det hördes i hela stan) haha

Kriss,,, gissa om jag var halvstyv, när jag såg vägen torr igår...Gissa? 4 mil på ett par min... i jeans.. kändes faktiskt oki.. lite rädd för konstigt väglag dock.:glömdet

Last edited:
I småland, på höglandet, är det inte till att tänka på att ge sej ut än. Fast snön smälter snabbt nu och det droppar oavbrutet från taken :)

Hehehe :D Kul att du äntligen fick prova hojen! :tummenupp Jag väntar nog ett tag till tror jag, även om man var riktigt sugen idag! :)

:hojbusa

måste ju säga kriss, att hojen blev j-ligt svinig.. kirurgisk tvättnogranhet när man landa igen... hade ju varit skit skoj o asa fram moppen i april med fälgar som ser ut som kondylom..........

måste ju säga kriss, att hojen blev j-ligt svinig.. kirurgisk tvättnogranhet när man landa igen... hade ju varit skit skoj o asa fram moppen i april med fälgar som ser ut som kondylom..........

föresten........... hittar du en w715 mobil i ä-holm där du bor så är det min..... söp bort den igår..på 57:an.
:fyllisar

6 dec.... magiskt datum.. men min moppe fick hiva iväg sina pållar lite småmjukt igår 4mil.. 8+...

Hehe ja magiskt var ordet. Körde hem hojen från Åkersberga till Eskilstuna. 4 grader varmt, mörker och ösregn. Kändes som att man badat isvak när man väl var framme:D

Men det var det värt! Men denna väntan på att få köra igen börjar bli övermäktig:huvet

Hehe ja magiskt var ordet. Körde hem hojen från Åkersberga till Eskilstuna. 4 grader varmt, mörker och ösregn. Kändes som att man badat isvak när man väl var framme:D

Men det var det värt! Men denna väntan på att få köra igen börjar bli övermäktig:huvet

ASG,,, det är ngt speciellt fel i mjukvaran på hoj åkare...... Du fick mig precis o minnas mitt hojköp -95.. polare o jag körde till jönköping (22mil) från mitt hem. -3 grader mars månad.:näsblod.. sommar handskar o skinnställ. tog 2,3 vecka att tina igen. blev en zzr1100, motivlackad o grann som fan "S" snacka om tunnelseende, innan man ens börjat gasa...

Idag var det premiärtur för i år. Gatorna torkade upp på eftermiddagen. Mötte två andra som kommit på samma tanke. Hoppas våren kommer snabbt nu så det blir lite värme också.

I småland, på höglandet, är det inte till att tänka på att ge sej ut än. Fast snön smälter snabbt nu och det droppar oavbrutet från taken :)

Norra Götaland.

Snödjup ca 40 cm
+4 och konstant regn gör att snön sjunker fort fort.
Tyvärr hotade dom med -10 i veckan & kanske en o annan +grad i helgen. Mao så lär våren komma med ordinarie tåg, inte expresståg.

Norra Götaland.

Snödjup ca 40 cm
+4 och konstant regn gör att snön sjunker fort fort.
Tyvärr hotade dom med -10 i veckan & kanske en o annan +grad i helgen. Mao så lär våren komma med ordinarie tåg, inte expresståg.

fy,,,,,,,,fan,,,,, Jag hade hängt mig i bilbältet direkt om jag hade blivit tvingad o bo norröver..MEN, Ni halvfinnar norröver har ju en jävla fin natur samt inte det fuktiga vädret som i skåne...jag bor kvar...."S".:tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT