När kommer Biaggis första...

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
"Yamahan är bättre än Hondan"-kommentar?

Max Biaggi: 1m 43.980s - 40 laps

"I didn't find any solutions today, since Barcelona I just haven't been able to go any faster. The problem is that the new chassis is difficult to find improvements in. We have a kind of rear chatter when you transfer to the front going into the turn. Then also we have more chatter coming out of the turn. This makes riding impossible because if you can't go well both going in and coming out of the bend then you can't go fast. We have to work this out and get the cornering right. I have to say I'm a little upset today and just need a little help to sort these problems."

Oj oj oj, vad jag kommer att må gott när den kommentaren kommer för den kommer. Garanterat! :D :rofl

Den killen har ju fler ursäkter än Stiggy! (Ja, jag vet att han är Sveriges klart snabbaste, men har ju faktiskt mer ursäkter än BB-Linda)

Beror nog mest på föraren.... Barros va ju en 1s snabbare än Biaggi....

Chris Ash skrev:
Är det bara jag som tror Biaggi kommer att vinna i år?
Tror å tror, jag hoppas i alla fall. Max är kejsaren.

Chris Ash skrev:
Hoppas gör jag med såklart, men jag tror nog fan han tar det också....
Inofficiella Lowsider-VM är det enda den fjanten vinner. Han är ingen vinnare (och glöm 250-snacket, han kör inte där längre).

Tror inte Biaggi kommer att skrälla i år heller. Dessutom tycker jag att han börjar se gammal ut. Och för att göra saken ännu värre så har alltid bockskägget på siskan. Det vinner man inga rejs på. :D

Biaggi är KUNG!!!!!! Har alltid varit och kommer alltid att vara.... Han är väl den ända som har vunnit på Yamahan?????

Penguin skrev:
Tror inte Biaggi kommer att skrälla i år heller. Dessutom tycker jag att han börjar se gammal ut. Och för att göra saken ännu värre så har alltid bockskägget på siskan. Det vinner man inga rejs på. :D

Ba! Inget skägg= Ingen man.
Hoppas att Max vinner och blir ännu mer odräglig och retar upp de som inte tål honom, vilket förvisso är en hel del.
Jag hoppas att Biaggi får till det i år, men tror ändå innerst inne att hans tåg har gått.

"The satellite riders all have difficulties, which leaves two. In my view, two factory riders will not be enough to overcome Rossi. But when will the realise it? Honda need to wake up!"

Kanske bättre att denne föredetting slutar. Finns säkert någon syjunta för 32-åriga 60-åringar vars livsuppgift är att gnälla.
Honda/Camel borde kicka denne patetiske loser. Ge Bostrom eller Hayden nr. 2 hans plats.

valmers skrev:
"The satellite riders all have difficulties, which leaves two. In my view, two factory riders will not be enough to overcome Rossi. But when will the realise it? Honda need to wake up!"

Kanske bättre att denne föredetting slutar. Finns säkert någon syjunta för 32-åriga 60-åringar vars livsuppgift är att gnälla.
Honda/Camel borde kicka denne patetiske loser. Ge Bostrom eller Hayden nr. 2 hans plats.

Denna patetiska looser har tagit näst flest poäng i VM efter Rossi. Kommer vara topp tre i VM i år igen. Dessutom måste du ju ha någon att reta dig på när Roberts inte räcker till . :D

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien