När jag blåste snuten!

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Visst bjuder den här tråden och dess skribenter på underhållning. Vad TS m.fl. inte tycks förstå är dock att det handlar om ofrivillig lyteskomik. Läsarna skrattar inte med skribenterna. Vi garvar ju ÅT dem!

Alternativ rubrik på denna tråd:
"Är det nån mer än jag som i detalj vill redogöra för vilka idioter vi egentligen är?"

Med utgångspunkt ifrån ditt resonemang Xibalba så har jag ett förslag på en ny och minst lika underhållande tråd:
"När jag var ute och fyllkörde senast"

Det känns som de är upp till var & en vad dom skriver! Medans vissa tycker det är intressant läsning tycker "andra" det är allmänt patetiskt?

Men snälla DU, ingen har tvingat dig att läsa denna tråd, alla dessa moraltanter :6surkart

Visst, var och en har rätt till sin egen åsikt, däremot trodde ja att dom flesta förstod redan vid TS inlägg att moraltanter undanbedes.

Men kul att höra det finns nån som alltid kör lagligt, alltid håller hastigheten :tummenupp :rolleyes:
 
Last edited:

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Hemma
Hoj
Kawa
Det känns som de är upp till var & en vad dom skriver! Medans vissa tycker det är intressant läsning tycker "andra" det är allmänt patetiskt?

Men snälla DU, ingen har tvingat dig att läsa denna tråd, alla dessa moraltanter :6surkart

Visst, var och en har rätt till sin egen åsikt, däremot trodde ja att dom flesta förstod redan vid TS inlägg att moraltanter undanbedes.

Men kul att höra det finns nån som alltid kör lagligt, alltid håller hastigheten :tummenupp :rolleyes:

Bahaha handlar inte om moraltanter. Tror mer att här är folk på SH med olika syn på mc-körning. Vad det handlar om och hur man kör? Du vet ju själv att mycket av det som skrivits inte är försvarbart, och att en del personer här med annan syn på hojåkning, än exempel dig naturligtvis kommer att reagera? :rolleyes:
 

t_seger

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2009
Ort
landet
Hoj
R1-05
Som sagt alla tattare som tycker den här tråden är omogen o meningslös osv vad gör ni här??? Om vi som tycker sånt här e kul så kan väl vi få ha lite kul?
Vad är problemet? Har ni så jävla ruttna,värdelösa o sketna liv att ni måste försämra tillvaron för oss andra som lever med lite glädje i livet? Förstör inte tillvaron för andra utan försök göra något kul med era egna liv ist! Så kanske eran sketna tillvaro får lite glädje:-D
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Som sagt alla tattare som tycker den här tråden är omogen o meningslös osv vad gör ni här??? Om vi som tycker sånt här e kul så kan väl vi få ha lite kul?
Vad är problemet? Har ni så jävla ruttna,värdelösa o sketna liv att ni måste försämra tillvaron för oss andra som lever med lite glädje i livet? Förstör inte tillvaron för andra utan försök göra något kul med era egna liv ist! Så kanske eran sketna tillvaro får lite glädje:-D

Fantastiskt, måste vara någon form av rekord i stora ord på endast några få rader ha ha ... tattare, omogen, meningslös, jävla, ruttna, värdelösa, sketna, försämra tillvaron, förstör ha ha ... Du vann. :D Idag accelererade jag för övrigt kraftigt när jag passerade en poliskontroll på väg hem från jobbet när fan for i mig.Är jag godkänd på SH nu som icke sketen. :D
 

jetson

Guest
Tänk om CustomSkändaren såg den här tråden, hade ju fått hjärnblödning :D

Kul läsning :tummenupp , sen får man inse att det inte går att förbjuda folk att skriva vad dom tycker.. det är trots allt ett forum ;)
 

t_seger

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2009
Ort
landet
Hoj
R1-05
Fantastiskt, måste vara någon form av rekord i stora ord på endast några få rader ha ha ... tattare, omogen, meningslös, jävla, ruttna, värdelösa, sketna, försämra tillvaron, förstör ha ha ... Du vann. :D Idag accelererade jag för övrigt kraftigt när jag passerade en poliskontroll på väg hem från jobbet när fan for i mig.Är jag godkänd på SH nu som icke sketen. :D

Haha var tvungen att få ur mej lite skit efter 6v sjukskrivning:mad:. Allt fartglatt beteende glädjer mej:D! Blir bara så trött på folk som inte klarar av att andra har kul. Gissar att dom lider av svenska avundsjukan...
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top