När du inte trodde att det kunde bli värre...

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
....så låter de Olle Palmlöf få ett eget radioprogram och alla lyssnar på P3 på jobbet....

Vet någon var man vänder sig om man vill berätta att dom kunde gjort ett bättre val? Tex någon med intelligens och hyfs?

korvgubbe skrev:
Allt är bättre än turbonörden Kjell Eriksson!

Fan heller. Kjelleman låter som en liten nörd som är glad för att höras - OP är en dryg skit som är kaxig när han vet att han kommer undan med det. Hoppas någon tar sig tid att slå honom på käften nån dag.(så mogen är jag)

Chrille skrev:
Fan heller. Kjelleman låter som en liten nörd som är glad för att höras - OP är en dryg skit som är kaxig när han vet att han kommer undan med det. Hoppas någon tar sig tid att slå honom på käften nån dag.(så mogen är jag)

Jag tror OP drabbats av lite hybris i.o.m. sina oförklarliga framgångar...

Olle Palmlöf är ju en av P3s största talanger! Lyssnar hundra gånger hellre på honom idioterna på morgonpasset eller Anders & Måns (eller vad de där tomtarna heter). Snubben är ju det som (förutom musikprogrammen) håller P3 flytande i reklamradio-hear-a-like-havet.

Coola Ola skrev:
Olle Palmlöf är ju en av P3s största talanger!

Kan du definiera talang för mig som tydligen inte vet vad det betyder?

...nu hyser jag iofs inte något större agg mot OP som t.ex. Chrille men jag är ändå nyfiken på vad som gör honom så talangfull?

Coola Ola skrev:
Olle Palmlöf är ju en av P3s största talanger! Lyssnar hundra gånger hellre på honom idioterna på morgonpasset eller Anders & Måns (eller vad de där tomtarna heter). Snubben är ju det som (förutom musikprogrammen) håller P3 flytande i reklamradio-hear-a-like-havet.

Anders & Måns är ju den enda anledningen att ens slå på radion. Är helt på Chrilles linje ang Palmlöf..

:D :banana

korvgubbe skrev:
Kan du definiera talang för mig som tydligen inte vet vad det betyder?

...nu hyser jag iofs inte något större agg mot OP som t.ex. Chrille men jag är ändå nyfiken på vad som gör honom så talangfull?

Framförallt så är han inte så jävla menlös som 99% av all radio och tv-produktion är idag. Dessutom är han grymt rolig, kanske inte lika mycket nu som när han var med o gjorde Pippirull iofs. CP-magasinet (som gick på SVT för ett tag sen) var ju en av de bättre satsningarna SVT gjort på länge.

Min avsky för Anders & Måns är nog ungefär motsvarande Chrilles motvilja för Herr Palmlöf så allt är väl en fråga om tycke och smak.

Palmlöf var fantastisk enda tills han spårade ur totalt och blev ur-kommu. Men kul är han fortfarande. :tummenupp Och äcklig, vilket är en bra talang som journalist - typ Sverker och Adaktusson.

Markus skrev:
Palmlöf var fantastisk enda tills han spårade ur totalt och blev ur-kommu. Men kul är han fortfarande. :tummenupp Och äcklig, vilket är en bra talang som journalist - typ Sverker och Adaktusson.

Även en blind höna kan finna ett korn :tummenupp

Coola Ola skrev:
Även en blind höna kan finna ett korn :tummenupp
Nu skulle jag inte sträcka mig så långt som att kalla honom för blind höna, snarare hjärnskadad anarkist eller liknande. Men jag förstår poängen...:näsblod

An3Azz skrev:
Anders & Måns är ju den enda anledningen att ens slå på radion. ...

Ja jävlar. Det är killar som inte skäms för att fundera över saker i onödan. En höjdare!

Vad gäller Palmlöf lirar han i samma klass som de där dårarna Filip o Moppefjunet Vikingson(?) vars enda förmåga är att göra sig lustig på folks bekostnad. Det kan alla mesar, mobbare och andra losers som inte klarar ta sig fram för egen maskin här i livet.

Chrille skrev:
Ja jävlar. Det är killar som inte skäms för att fundera över saker i onödan. En höjdare!

Vad gäller Palmlöf lirar han i samma klass som de där dårarna Filip o Moppefjunet Vikingson(?) vars enda förmåga är att göra sig lustig på folks bekostnad. Det kan alla mesar, mobbare och andra losers som inte klarar ta sig fram för egen maskin här i livet.

Anders & Måns förgyller världen med ny kunskap.

Olle Palmlöf är alldeles för intresserad av hur han själv låter och ser ut för att man ska kunna koncentrera sig på vad som faktiskt är poängen i det han gör. Går för långt? Stundtals.

När Vikingson och den andre idioten visar sig i media önskar jag att jag hade en ignoreknapp där också.

hela P3 har blitt kass.. va bättre för 4 - 5 år sedan..

men deluxe e ganska bra.. med björne å snigel.. synd bara att man inte hör så mkt av de på jobbet.. å att de aldrig spelas P3 rock.. utan då byts de till sportradion å sen megapol :huvet

ha ingen direkt uppfattning om Palmlöf då jag jobbat eftermiddag den här veckan och inte hört han!
Men Frank har ju blivit skitbra me ny tjejen dära! :)
Morgonpasset var bra förra sommarn tycker jag! Då Vinterbarn-Älg och den andra snubben var där! Kjelleman REGERAR oxå! :D :Bugar

heimdal skrev:
hela P3 har blitt kass.. va bättre för 4 - 5 år sedan..

men deluxe e ganska bra.. med björne å snigel.. synd bara att man inte hör så mkt av de på jobbet.. å att de aldrig spelas P3 rock.. utan då byts de till sportradion å sen megapol :huvet

Deluxe är bara för skönt. Brukar alltid lyssna på det när jag står och lagar mat innan jag far tillbaka på jobbet igen.

"Jaaag haaaaatar Snigel!"

Värst alla kategorier är ju smygbögen som sände passet förut, har förträngt namnet.
Så jävla tråkig och vilken fruktansvärd röst, stammar i ett och kan inte ett ord engelska. Samma med popnonstops mikael cederlöv eller vad fan han heter, pinsamt ju.

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...