När du inte trodde att det kunde bli värre...

korvgubbe skrev:
Han har ju iaf den goda smaken att själv avstå programledarjobbet som följd... Till skillnad från sexköpande domare å annat löst folk..
Officiellt, ja. Jag undrar hur ofta man kommer överens om en sådan formulering efter att någon tvingats bort. Vare sig det är programledare, generaldirektörer eller sexköpande domare som sjukskrivit (är torskeri en sjukdom?) sig.

korvgubbe skrev:
Han har ju iaf den goda smaken att själv avstå programledarjobbet som följd... Till skillnad från sexköpande domare å annat löst folk..

Smak? Det är nog snarare så att hela hans koncept "driva-med-människor-för-precis-allt-de-gör" faller platt när alla med sinnesnärvaro nu kan svara "...och det ska du säga ditt j-a rattfyllo?".

Ska han fortsätta intervjua folk nu så måste han ju lära sig att bete sig som folk, ställa relevanta frågor och inse att Rocky är en serietidning, inte en livfilosofi.

Hoppet att aldrig behöva se eller höra fanskapet igen har gjort min dag betydligt trevligare....

Markus skrev:
Officiellt, ja. Jag undrar hur ofta man kommer överens om en sådan formulering efter att någon tvingats bort. Vare sig det är programledare, generaldirektörer eller sexköpande domare som sjukskrivit (är torskeri en sjukdom?) sig.

Där har du iofs en poäng....

Jag får väl omformulera mig då:
"Han hade iaf vett att inse att han inte hade något att göra i rutan efter att ha skitit i det blå skåpet som han nu har gjort. Synd bara att andra inte har lika lätt att fatta när de borde lämna sin post exempelvi vissa sexköpande dommare..."

korvgubbe skrev:
Där har du iofs en poäng....

Jag får väl omformulera mig då:
"Han hade iaf vett att inse att han inte hade något att göra i rutan efter att ha skitit i det blå skåpet som han nu har gjort. Synd bara att andra inte har lika lätt att fatta när de borde lämna sin post exempelvi vissa sexköpande dommare..."

Den där formuleringen slinker igenom min granskning, stavningskontrollen ger dock utslag;)

/B.Esserwisser

Markus skrev:
Den där formuleringen slinker igenom min granskning, stavningskontrollen ger dock utslag;)

/B.Esserwisser

Det är bara till å stänga av stavningskontrollen när du läser inlägg från mig eftersom jag sällan bemödar mig med att korrekturläsa.

korvgubbe skrev:
Det är bara till å stänga av stavningskontrollen när du läser inlägg från mig eftersom jag sällan bemödar mig med att korrekturläsa.

Jodå, nu gick det ju galant:) Du kan, alla kan, kom får jag ge dig en kram. :pannkyss

Äcklig inställning va? Kallas humanism, det suger. :hihi

Markus skrev:
Jodå, nu gick det ju galant:) Du kan, alla kan, kom får jag ge dig en kram. :pannkyss

Äcklig inställning va? Kallas humanism, det suger. :hihi

Kan ju inte börja kramas ännu! Det brukar vi ju göra först på fredagar här på SH! :tungan

Men en kan du väl få! :pannkyss

......förstår att det känns ovant för dig. Slutar väl med att du spelar blockflöjt och kastar gatsten!
Jag kanske ska vara lite fascistoid idag för att stabilisera balansen i universum om du ska vara tvärtemot ditt vanliga jag....

Jag har ju brun skjorta på mig så egentligen är jag ju kittad och klar..

Ska nog gå till hojtjuvstråden och hetsa lite.... :rofl

Jag har bara hört olle palmlöf i ett annat program i radio. Pkk. Pkk var/är världshistoriens roligaste och sjukaste radioprogram, varje gång det gick så visste man att man skulle ligga på marken med smärtor i magen för att dom var så grymt sjuka.

Chrille skrev:
Ska han fortsätta intervjua folk nu så måste han ju lära sig att bete sig som folk, ställa relevanta frågor och inse att Rocky är en serietidning, inte en livfilosofi.

Va?
Du är så ytlig när du går och inbillar dig att det bara är "en serietidning".
Lite som att dissa Bibeln och kalla det för "bara en samling skrönor".

Chrille skrev:
Förfan!
Rocky är mycket mer än en serietidning, läs och njut.

Chrille skrev:
Vaddå "inte en livsfilosofi"? :va
Nu förstår jag inte riktigt tror jag... Kanske om du tar det lite långsammare?

(Och nej, jag anser inte heller att palmen är något att hänga i julgranen.)

honkiie skrev:
Jag har bara hört olle palmlöf i ett annat program i radio. Pkk. Pkk var/är världshistoriens roligaste och sjukaste radioprogram, varje gång det gick så visste man att man skulle ligga på marken med smärtor i magen för att dom var så grymt sjuka.

Jag håller med! :Bugar

Jag kommer ihåg en grej de gjorde för nästan 2 år sedan.
De ringde någon snubbe som tydligen hade uttalat sig om att han var Sveriges sexigaste man på 60- eller 70-talet. Kommer inte ihåg vem.

Sen ringde de honom under en eftermiddag, med 15 minuters mellanrum, och utgav sig för att vara journalister från landets olika hörn, som ville göra ett reportage om uttalandet/honom.

Uder 3'e samtalet började han undra vad det var frågan om. Under 4'e bad han om deras nummer och sa att han skulle anmäla dem. Vid 5'e bad han dem att dra åt helvete!!

Tror de ringde en sjätte gång me... :hihi

För övrigt tycker jag Palmlöf är helt okej att lyssna på. Han spelar ofta en roll enligt mig. De som tror att han är likadan privat får nog tänka om.

Jidetoft skrev:
För övrigt tycker jag Palmlöf är helt okej att lyssna på. Han spelar ofta en roll enligt mig. De som tror att han är likadan privat får nog tänka om.

Jag läste en rolig intervju av honom i Nöjesguiden. Där sa han att han ville att sina barn skulle bli de yngsta någonsin att förstå ironi. Så han utsatte ungen/ungarna för ironiska skämt dagligen.
Hemskt roligt om det är sant. Ganska kul även om det inte var sant.

Jidetoft skrev:
Jag håller med! :Bugar

Jag kommer ihåg en grej de gjorde för nästan 2 år sedan.
De ringde någon snubbe som tydligen hade uttalat sig om att han var Sveriges sexigaste man på 60- eller 70-talet. Kommer inte ihåg vem.

Sen ringde de honom under en eftermiddag, med 15 minuters mellanrum, och utgav sig för att vara journalister från landets olika hörn, som ville göra ett reportage om uttalandet/honom.

Uder 3'e samtalet började han undra vad det var frågan om. Under 4'e bad han om deras nummer och sa att han skulle anmäla dem. Vid 5'e bad han dem att dra åt helvete!!

Tror de ringde en sjätte gång me... :hihi

Var det inte Ulf Brunnberg dom ringde?? har något svagt minne av det.
Länk till pkk: http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/index.asp?ProgramID=985
//Crall

Jidetoft skrev:
Han spelar ofta en roll enligt mig. De som tror att han är likadan privat får nog tänka om.

Privat är han bara ett simpelt rattfyllo. Tur att han inte hann skada någon.

Victor skrev:
Jag läste en rolig intervju av honom i Nöjesguiden. Där sa han att han ville att sina barn skulle bli de yngsta någonsin att förstå ironi. Så han utsatte ungen/ungarna för ironiska skämt dagligen.
Hemskt roligt om det är sant. Ganska kul även om det inte var sant.

Ungar förstår inte ironi*. Han borde fråga vilken barnpsykolog som helst, resultatet kommer att bli osäkra, livrädda ungar som aldrig kommer att våga lita på någon.

Det passar honom bra, men stackars ungar....

*ett öde de delar med ett flertal besökare på ett MC-forum på nätet...

t-rex skrev:
Ungar förstår inte ironi*. Han borde fråga vilken barnpsykolog som helst, resultatet kommer att bli osäkra, livrädda ungar som aldrig kommer att våga lita på någon.

Ja, det vet dom flesta, det är lixom det som är lite skoj med hela uttalandet.

Victor skrev:
Ja, det vet dom flesta, det är lixom det som är lite skoj med hela uttalandet.

Ähh, jag hade just gått upp när jag skrev det där. +att jag inte har ngn tv, så jag slipper se den där muppen.

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...