När börjas det!!!!!!!

Alldeles för sent. Då har det vart varmt o gott bra länge. Men tänk på att landsvägar inte brukar sandas... det är ju i allmänhet i tätbebodda områden man sandar.

Seventy7 skrev:
När börjar de sopa bort allt grus?
Man vill ju liksom inte få grus i maskineriet!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!

Jag skjutsade en av mina kollegor för att hämta sin bil på verkstaden idag...och mötte 4 sporthojar.....lite åksugen då....
-Kommer tillbaks till jobbet och UTANFÖR butiken står en Gixxer 750.

Blir tokig. Kommer snart stå som en idiot med hårtorken för att torka bort all snö hemma :huvet

Så kunde man inte hålla sig längre!!!!!

Hem kommen från jobbet var det bara att ringa försäkrings bolaget och bilregistret, måste bli av med denna klådan som solen och torra vägar frambringar. 5 - 6 mil blev det och klådan är inte lika intensiv längre.......
:yoparty :yoparty :yoparty :banana :banana :banana //MiCke alias T2

*APFLABB*

Var det inte du som sa igår att det skulle få gå en o en halv månad innan du skulle köra ?

Haha... grattis... en annan jobbar på bruket...

//P

T2 skrev:
Hem kommen från jobbet var det bara att ringa försäkrings bolaget och bilregistret, måste bli av med denna klådan som solen och torra vägar frambringar. 5 - 6 mil blev det och klådan är inte lika intensiv längre.......
:yoparty :yoparty :yoparty :banana :banana :banana //MiCke alias T2

Pejo skrev:
*APFLABB*

Var det inte du som sa igår att det skulle få gå en o en halv månad innan du skulle köra ?

//P

Vad göra åt klåda???????? :) :) :) Var aldeles för bra väder för att låta bli!!!!

T2 skrev:
Vad göra åt klåda???????? :) :) :) Var aldeles för bra väder för att låta bli!!!!

Tack för besöket idag :tummenupp

Alltid uppskattat när det kommer folk på besök :yoparty

T2´s hoj är riktig snygg faktiskt :tummenupp

Jag har ett kanonlösning för dig. Ge mig nycklarna till hojjen så slipper du kunna åka. För att du sen inte ska ha lust, så börja på bruket med trebokstäversnamnet *morr*.

Grattis som fan. Du förtjänade det verkligen mannen.

Och Valle - du bjussar väl på kaffe om man kommer ?

T2 skrev:

nu närmar det sig.

:)
Ska hämta fälgarna idag från lackfirman och sen är det bara att börja skruva ihop hojen.
Förhoppningen är att kunna redan åka ihelgen och sedan varje dag som solen skiner.

R-sickan

premiär åkning

:banana

Idag var det dags, :confused: startar den :confused: .
JAA men visst inga problem, gammel damen hoppa igång så fint så jag fick plocka upp hakan från backen.

Sedan tog jag mig en tur ner på stan runt Hammarby och sedan hem.
Lite otäckt med all grus som finns kvar på gatan, men runt kom vi.

Nu står hon in packad igen i garaget för att vänta på varmare väder.

Sliponet måste byta, så om ni har några ideer så hör gärna av er.
:confused: Jag vet inte riktigt hur man ska kolla om vad som passar.
har gamla V&H röret kvar från motorn. :confused:

Fälgarna blev kanon om man får skryta lite.

R-Sickan :yoparty

Idag var det dax var ute och åkte 8-10 mil jätte fint :banana
Måste ha mött 15 hojar så det är i gång. :yoparty

Visst vart det åka av i söndags...

Ett kort stopp vid Sura bruk för peppning av gasolis mekande...
(Bilderna tagna av gasolis, och publiceras utan tillstånd)

20040328_2.jpg

20040328_1.jpg

Last edited:
Pejo jag låg framför dig på E18 igår med nissan bussen och blinkade med alla fyra.....men du såg ju inget.....tittar inte du rakt fram när du kör hoj??? :va

VISST VAD DET VACKERT?!​

Jag såg nån lök som blinkade både vänster och höger samtidigt.... lite mysko, speciellt som jag skulle hålla ett öga på FredR1k på samma gång... Jag vill minnas att jag tvekade att köra om en så ambivalent nissan-förare...Vi låg inte bakom varenda bil sådär överdrivet länge... :tummenupp

VaLLe skrev:
Pejo jag låg framför dig på E18 igår med nissan bussen och blinkade med alla fyra.....men du såg ju inget.....tittar inte du rakt fram när du kör hoj??? :va

Last edited:
*/ ?>
Back