När är man en Roadrunner

Hmmm, dvs att om man nu hyrar Midlanda banan - och arrangerar Lasergame shooting när vi kör medurs på banan, då ska man ta upp öl ur sidoväskan och ge tjejen ett puzz där bak..

NB: Gör det gärna på rakan, då farten då ka komme på +200 och innan att man bromsar ind efter rakan ska man skrika PINGVIN PINGVIN PINGVIIIIIIIIIIIIIIIIIII...

Kvalar man in då?

NB: Glömde att man också bör fota under seancen!

M:et skrev:
Nej nu måste du ha tagit fel på person, det kan jag inte alls komma ihåg :confused:

Skulle du ha någon fest eller??? :rodnar

det beror väl på om man får nått *jävla* kort den här sommarn eller ej... :rolleyes:

Vi börja prata så vagt om minimoto tävling någonstans, någongång, igår i vart fall :)

Galne Dansken skrev:
Hmmm, dvs att om man nu hyrar Midlanda banan - och arrangerar Lasergame shooting när vi kör medurs på banan, då ska man ta upp öl ur sidoväskan och ge tjejen ett puzz där bak..

NB: Gör det gärna på rakan, då farten då ka komme på +200 och innan att man bromsar ind efter rakan ska man skrika PINGVIN PINGVIN PINGVIIIIIIIIIIIIIIIIIII...

Kvalar man in då?

Definitivt! :D :D :D

Såg dock aldrig dig göra detta på Gelleråsen i våras! Kan ju bli en smula svårt att nå 200+ på Rörken.....eller är det jag som är mesig?!?!?!?

Penguin skrev:
Definitivt! :D :D :D

Såg dock aldrig dig göra detta på Gelleråsen i våras! ?

:eek: Klart Du inte så det, dengång var jag jo endast "Jesper Vaxholm :p " och inte "Galne :mad: Dansken"
- Jag var 110% skitträd på Åsen - det gick så snabbt - över 110 km/t - och där gick även min underkåbe i backen (och det efter att dom 2 granrör först står i marken också) - sen des kör jag alltid med Pampers blöa om rumpan när det är stor bana! :eek:

Sen des har jag ju upptäckt Uppsala Road Runner´s - och börjat jobba seriöst med olika mentale doping´s alternativer. :fakta

ex. Jag flyktar så snabbt som möjligt förfulgt av ett Uppsala Skogtroll´s djur med KÄMPEHUVUD MED STORA FLAP-ÖROR som läter BROOOMMMMMMMMM - allt imens att det står utt 2 meter länga gnistar...

Kanske man skärpar till någongång.. :rodnar
:squid

På tal om gammla trådar...

Kunde inte låta bli att leta upp denna för att få reda på vad som egentligen krävdes....
Å snabbt konstaternade att jag var på nivå 2..en glad hang around.
Men om jag ska vara en full fisk så är jag ju med å fixar fest på rörken varje måndag så jag kan ha stigit i graderna;)

men det ska väl nya nivåer till nu om jag inte misstar mig ???

Pingvinen eller Affe_R1eller någon som vet!! Svar tack....

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage