När är man en Roadrunner

Hmmm, dvs att om man nu hyrar Midlanda banan - och arrangerar Lasergame shooting när vi kör medurs på banan, då ska man ta upp öl ur sidoväskan och ge tjejen ett puzz där bak..

NB: Gör det gärna på rakan, då farten då ka komme på +200 och innan att man bromsar ind efter rakan ska man skrika PINGVIN PINGVIN PINGVIIIIIIIIIIIIIIIIIII...

Kvalar man in då?

NB: Glömde att man också bör fota under seancen!

M:et skrev:
Nej nu måste du ha tagit fel på person, det kan jag inte alls komma ihåg :confused:

Skulle du ha någon fest eller??? :rodnar

det beror väl på om man får nått *jävla* kort den här sommarn eller ej... :rolleyes:

Vi börja prata så vagt om minimoto tävling någonstans, någongång, igår i vart fall :)

Galne Dansken skrev:
Hmmm, dvs att om man nu hyrar Midlanda banan - och arrangerar Lasergame shooting när vi kör medurs på banan, då ska man ta upp öl ur sidoväskan och ge tjejen ett puzz där bak..

NB: Gör det gärna på rakan, då farten då ka komme på +200 och innan att man bromsar ind efter rakan ska man skrika PINGVIN PINGVIN PINGVIIIIIIIIIIIIIIIIIII...

Kvalar man in då?

Definitivt! :D :D :D

Såg dock aldrig dig göra detta på Gelleråsen i våras! Kan ju bli en smula svårt att nå 200+ på Rörken.....eller är det jag som är mesig?!?!?!?

Penguin skrev:
Definitivt! :D :D :D

Såg dock aldrig dig göra detta på Gelleråsen i våras! ?

:eek: Klart Du inte så det, dengång var jag jo endast "Jesper Vaxholm :p " och inte "Galne :mad: Dansken"
- Jag var 110% skitträd på Åsen - det gick så snabbt - över 110 km/t - och där gick även min underkåbe i backen (och det efter att dom 2 granrör först står i marken också) - sen des kör jag alltid med Pampers blöa om rumpan när det är stor bana! :eek:

Sen des har jag ju upptäckt Uppsala Road Runner´s - och börjat jobba seriöst med olika mentale doping´s alternativer. :fakta

ex. Jag flyktar så snabbt som möjligt förfulgt av ett Uppsala Skogtroll´s djur med KÄMPEHUVUD MED STORA FLAP-ÖROR som läter BROOOMMMMMMMMM - allt imens att det står utt 2 meter länga gnistar...

Kanske man skärpar till någongång.. :rodnar
:squid

På tal om gammla trådar...

Kunde inte låta bli att leta upp denna för att få reda på vad som egentligen krävdes....
Å snabbt konstaternade att jag var på nivå 2..en glad hang around.
Men om jag ska vara en full fisk så är jag ju med å fixar fest på rörken varje måndag så jag kan ha stigit i graderna;)

men det ska väl nya nivåer till nu om jag inte misstar mig ???

Pingvinen eller Affe_R1eller någon som vet!! Svar tack....

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...