Har bott med en tjej ett tag...
Var bra i början.
Jag tycker mkt om henne.
Men jag börjar undra...
Utifrån manlig å kvinnlig synpunkt; jag vill höra nåt.
Vi e sambos.
Jag jobbar då å då, hon studerar.
Hittills har jag aldrig haft nån form av mat på bordet när jag kommer hem.
Jag Försöker ha det åt henne minst 2 ggr / vecka.
Hon är alltid, ALLTID!!!! förbannad på mig om jag tar några öl med mina polare å blir lagom mojsig.
När hon blir full är allt ok...
Visst, jag har gjort (nästan) bort mig, men ändå.(Har aldrig varit otrogen el nå sånt, bara varit trött... å lovat henne min trohet...)
Men om hon e full så är jag lovligt byte; att säga onda saker verkar bra.
Hon får bestämma hur det ser ut, hon bestämmer hur vi ska träffa andra, men dock...
Lässte ni "men dock" ?
Jag är friare än jag vatt tidigare med andra tjejer, jag FÅR träffa mina polare.
Men fan...
Jag kan t.o.m. dansa polka i läder om hon bara vill ge mig en liten indikation av att hon också vill ... leka... Jag är verkligen van vid att leka, ska jag satsa på denna tjej????
Jag älskar henne jättemkt, men inte ens en liten grej vill hon bjuda på...
Var bra i början.
Jag tycker mkt om henne.
Men jag börjar undra...
Utifrån manlig å kvinnlig synpunkt; jag vill höra nåt.
Vi e sambos.
Jag jobbar då å då, hon studerar.
Hittills har jag aldrig haft nån form av mat på bordet när jag kommer hem.
Jag Försöker ha det åt henne minst 2 ggr / vecka.
Hon är alltid, ALLTID!!!! förbannad på mig om jag tar några öl med mina polare å blir lagom mojsig.
När hon blir full är allt ok...
Visst, jag har gjort (nästan) bort mig, men ändå.(Har aldrig varit otrogen el nå sånt, bara varit trött... å lovat henne min trohet...)
Men om hon e full så är jag lovligt byte; att säga onda saker verkar bra.
Hon får bestämma hur det ser ut, hon bestämmer hur vi ska träffa andra, men dock...
Lässte ni "men dock" ?
Jag är friare än jag vatt tidigare med andra tjejer, jag FÅR träffa mina polare.
Men fan...
Jag kan t.o.m. dansa polka i läder om hon bara vill ge mig en liten indikation av att hon också vill ... leka... Jag är verkligen van vid att leka, ska jag satsa på denna tjej????
Jag älskar henne jättemkt, men inte ens en liten grej vill hon bjuda på...
då är hon lagom uppmjukad inför samtalet.
Vet än idag inte vart jag fick modet ifrån att bryta mig ur skiten...
men jag lurar henne,när hon minst anar det så kommer den goa attacken.Då får hon kramar tills hon inte orkar mer.