Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var mäktigt att se, framför allt när de dundrade om mig i full fart.Affe_R1 skrev:Bevis på att man faktiskt kan skjutsa på bana...![]()
Fick du någon bild på mig Mikke?MikkE skrev:Jag är klar med iblderna nu. De kommer att läggas upp när Swedie kommer hem. Även film blir det. Dock med bajsljud.
Vi (jag och swedie) provade 4 gånger med att få det att funka pfett, men ack och ve...
1a försöket: Grym bild, doch sprakljud
2a försöket: Grym bild..... i 3 sekunder, sedan tar bandet slut (var ej helt tillbakaspolat)
3e försöket: Grym bild.... i 20 sekunder, sedan på nåt jävla sätt dras sladden i kameran ut och det blir ingen bild.
4e försöket: Jag, Swedie och Don Q. är fet taggade på att nu jävlar ska det FUNKA!!! men......... batterierna till hjälmkameran har tagit slut (har vart använda rätt länge tidigare också) och vi lägger ner projektet.. Fakking sheit! Blir film med musik ist då.
Sweedo skrev:Ja sa ju det Danny-Boy!
Du skulle ha kört mitt touringstuk!
Hoppas du å hojen inte lider för mkt.
Precis så ja!Hagster skrev:Med vänsterhanden på knät inför inbromsningen efter rakan menar du?
ÄR det någon som vet om man kan dricka öl när man käkar brufen eller måste jag avstå från medicinen?![]()
Hagster skrev:Helgen har varit underbar, sitter fortfarande på gotland. Blåser knappt och strålande sol!
Aja, shit happens. Men helgen har varit kanon och det hela har varit grymt bra uppstyrt. Det enda jag störde mig på var nån bikesnubbe som trodde han ägde banan och gjorde några riktigt fula omkörningar samt att försäljningsflickan inte hade mer mackor med sig men det gjorde inget för hon var grymt söt.Annars har helgen vart perfekt!
![]()
torbson skrev:Bikesnubben är jag, ber om ursäkt om jag kört om dig på ett farligt sätt! Vet inte vem du är, men jag hoppas du inte är en av dom med R1
r som inte hade så bra tempo i böjjarna men som sen gasade fullt på rakan. Blir lite jobbigt att klättra på folk i böjjarna i 3 varv för att sen till slut vara tvungen att bromsa sent efter någon av rakorna.
Än en gång ber jag om ursäkt!
/ Delägare
torbson skrev:Bikesnubben är jag, ber om ursäkt om jag kört om dig på ett farligt sätt! Vet inte vem du är, men jag hoppas du inte är en av dom med R1
r som inte hade så bra tempo i böjjarna men som sen gasade fullt på rakan. Blir lite jobbigt att klättra på folk i böjjarna i 3 varv för att sen till slut vara tvungen att bromsa sent efter någon av rakorna.
Än en gång ber jag om ursäkt!
/ Delägare
Hagster skrev:Mig körde du inte om på något farligt sätt men jag låg bakom dig ett par varv och då tyckte jag du kunde valt dina tillfällen lite bättre...
Hagster skrev:Mig körde du inte om på något farligt sätt men jag låg bakom dig ett par varv och då tyckte jag du kunde valt dina tillfällen lite bättre...
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |