Hur är MZ baghira 660? Som jag förstått det så är det yamaha tenere motorn i, är det något att ha? Hur är service intervallerna på dom? Hur långt kan dom gå innan man kan säga att dom är helt "slut" ca: 10000mil?
Skulle den funka bra som första hoj? Då menar jag strypt 25kw och kommer köras så.
Går det att slänga på enduro hjul? i sådana fall vart finns det?
Släng ur er all sorts info, jag blir glad för allt!
Mvh Lerman
(Ursäktar eventuella stav fel)
Skulle den funka bra som första hoj? Då menar jag strypt 25kw och kommer köras så.
Går det att slänga på enduro hjul? i sådana fall vart finns det?
Släng ur er all sorts info, jag blir glad för allt!
Mvh Lerman
(Ursäktar eventuella stav fel)
Aa låter som en bra idé har inte så mycket koll ännu och man vill ju inte att allt rasar när man kommer hem..