Jonathan
Guest
Kapten Blåskägg skrev:2050733Robin, om man är 17 år kan man inte ha "mannen, myten och legenden" i sin presentation utan då får man köra med "pojken, myten och legenden"![]()
Välkommen till SH![]()
Exaktimundo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kapten Blåskägg skrev:2050733Robin, om man är 17 år kan man inte ha "mannen, myten och legenden" i sin presentation utan då får man köra med "pojken, myten och legenden"![]()
Välkommen till SH![]()

Kleiv skrev:2050716Jag har sugit en golfboll genom en trädgårdsslag QUOTE]
Kul för dig mannen, men jag tror det hade impat mer på oss om du var tjej![]()
Kleiv skrev:2050732Omöjligt att beskriva för en oskuld.
Kapten Blåskägg skrev:2050741Kleiv skrev:2050716Jag har sugit en golfboll genom en trädgårdsslag QUOTE]
Kul för dig mannen, men jag tror det hade impat mer på oss om du var tjej![]()
Är inte ute efter att imponera på finniga tonåringar, detta är fakta.
Jonathan skrev:2050743Sant. Men du kan ju låtsas ?
Sorry m8, no can do.
snabbåka skrev:2050742Alla människor ljuger mer eller mindre, det finns ytterst få människor som talar sanningsenligt 100%.
Sedan är ju själva sanningen en definitionsfråga då varje människa upplever och tar in saker i deras omgivning på olika sätt,vilket också färgar deras återgivning.
Men en mytoman/mytomaner som ämnet är,finns det en uppsjö av av olika karaktärer av,då mytomani grundar sig oftast i en osäkerhet om det egna jaget och en otillräcklighetskänsla finnes inför omvärlden därav lögnerna.
Oftast är det personer med en eller flera traumatiska upplevelser bakom sig som ligger till grund för detta beteende,ofta tidiga upplevelser i barndomen som tillexempel ljugande personer i sin nära omgivning under barndommen kan utveckla detta beteende,även självupplevda saker som man inte vill dela med sig av kan leda till detta då man bäddat in sig i sin "saga" om hur det var, fast verkligheten var något helt annat.
Sedan finns det ju också mytomaner som kanske lider av andra symptom av grövre karaktär som gör att lögnerna kommer men då är nog inte diagnosen Mytomani.
Välkommen till SH![]()
Kleiv skrev:2050746Är inte ute efter att imponera på finniga tonåringar, detta är fakta.
Sorry m8, no can do.

MR.Robin skrev:2050750Jag tolkar detta som att du är avundsjuk på... ne ja kommer inte på nått...![]()
Jonathan skrev:2050738Exaktimundo![]()
Jonathan skrev:2050752Fakk
Din oerhörda förmåga att se ölburkar i precis allt ?

Fulöl eller finöl ?Kleiv skrev:2050756Skönt att höra att jag inte är den enda som är onykter.

MR.Robin skrev:2050754Vafaan... Jag ljuger inte iallafall...
MR.Robin skrev:Efter lika mycket hb som jag har druckit nu skulle du me se de![]()
IronMike skrev:2050757Fulöl eller finöl ?![]()
Jonathan skrev:2050759Om att du är man ?
No comment.
Kapten Blåskägg skrev:2050761Klokt av dig![]()
MR.Robin skrev:2050762Vill du ha bråk?
Du med?

Jonathan skrev:2050765Oslagbart
Kåm ån boi :slagsmålssmiley
Jag vill inte slåss mot dig... Jag är för feg... :mytomansmileymorecore skrev:2050767Träffat en mytoman snubbe som kommer på alla fester, ingen känner honom riktigt, råkar du börja prata med honom är du fast, han snackar i evigheter. bla bla bla lba blalbalblab ch var inte rikare än nån annan. Men fortfarande hatar hon Norrland för "det är så jävla glest mellan Gucci-affärerna" som hon själv sa en gång....
morecore skrev:2050767Träffat en mytoman snubbe som kommer på alla fester, ingen känner honom riktigt, råkar du börja prata med honom är du fast, han snackar i evigheter. Eftersom alla vet det brukar vi "go along" med snacket o låtsas gå på allt han säger bara för att få ut så roliga saker som möjligt...
Jag studerar inte just nu, men tjejen gör, så jag har lärt känna många studenter:
Utropstecken 1: varför är så många studenter mytomaner? Är det för att de kommit till en helt ny stad där ingen känner dem, försöker snacka om ett liv som de egentligen inte har? Jag har träffat massor, min tjej har kommit på2st att total-ljuga etc. Tex så har jag en polare som råkat bli upväxt på ett finare ställe i Gbg. Då han klär sig som random skater, trodde då tjejjen i fråga, att hon kunde slå till o vara mytoman. Hon är nerifrån Gbg o pluggar i norrland. Hon går loss med att tillhöra överklassen, ha ärvt massa pengar, har ett fint hus som hon ska få på ett område i gbg (precis samma ställe där min polare kommer ifrån, men hon vet inte). Polaren vet att hon håller på att snacka massa skit och försöker få henne att beskriva området lite mer , vart hon bor m.m. Han får inte så exakta uppgifter av henne, så han säjer "Jag tror inte du bor där, för jag bor på det området"....
Det blir lite tyst och hon frågar tillbaks "Jaha och hur fan kan du bo där då" och försöker komma undan med sitt snack igen. Det visade sig att hon bodde långt utanför stan och var inte rikare än nån annan. Men fortfarande hatar hon Norrland för "det är så jävla glest mellan Gucci-affärerna" som hon själv sa en gång....

Jonathan skrev:2050748Jo,men grövre lögner som bara bäddar in en i allt svårare sitser är det nog färre som sysslar med.
Jonathan skrev:Tror dom till och med sig själva alltså ?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |