Mytomanen Crashrider, polisjakt.

haha såg den där första gången i går vilken fantasi, grabben skulle ju lätt kunna vara mannen med världens bästa fantasi! han gillar nog inte storbrittanien eller kungen tror jag :D

hh-victory.jpg

Underbart Hitler Mussolini Prins Charles och Kung Carls Gustav har orgier med barn under havsbotten.
Vilken snubbe.

Visst är det sjukt med mytomani men jag tor att ibland kan det vara bra att ljuga lite. Om inte annat så kan det vara bra som lite skådis grej. Jag brukar göra så att när jag klipper mig sisådär var 6-8 vecka så bestämmer man sig för vad man ska ljuga om innan man går dit. Sen så sitter man där i 30 minuter och hittar på en osannolik historia om vad man jobbar med och ens påhittade barn som precis lärt sig prata. Tyvärr kanske en björn attackerat din svärmor eller vad som helst.

Om ni alltid går till samma frisör kan det bli lite struligt kanske men det är också en utmaning att hålla uppe en fasad som inte brister.

Pröva detta det är sjukt underhållande för både dig och din frisör. Du övar upp grymma skills i vad som är vita lögner och går hem och vad som inte funkar. Sen behöver man ju inte ljuga i sitt vanliga liv och nej jag menar inte att Crashrider är den man ska eftersträva att vara.

Haha!! min dag är räddad! Humor på allra högsta nivå!

Inte en inlägg från CR sedan dess!

Rockoholic, kul inlägg men du dödade tråden....
Vi vill veta mer om hur man tjänar deg från källaren och trippelturbo på busa mm mm

Vi saknar ju såna här trådar!

Mycket av "Langes" historier har jag förträngt. Men han tjänade ca 300 000 på att sälja Wu Tang/FUBU (kommer inte ihåg vilket) i sin källare, fick biljetter till sagan om ringen ett halvår innan de släpptes (han kände de som producerade filmen), han skulle hoppa av skolan för att ett engelskt IT-företag ville ha honom som chef eller vad det var och så var det ju det där med busan...

En dag när han inte var tillräckligt cool och kände att han behövde få tillbaka sina fans. Då berättade han om hur han hade köpt en busa med tre st turbos. Vi trodde inte på honom, han berättade att han hade hittat den på blocket "jag skrev ut annonsen också, jag kan ta med den imorgon."
Dagen därpå kom Lange med en utskriven blocketannons. Upplagd på eftermiddagen samma dag som han berättade om muskedundret. Det är en sak att bara ljuga, men en helt annan när det övergår till mytomani och man ljuger så mycket att man tror på det själv!

När vi ändå pratar folk som ljuger konstant. Är det bara jag som känner genuint bottenlöst hat så fort någon lägger sig i en diskussion med inledningen. "Det var ju som när kompisen/brorsan/farsan/kusinens-pojkväns-systers-kompis-föredettaklasskompis-pappas-kusins-svärson................" :huvet

När jag gick i plugget hade vi en kille som var mytoman. Hanis kallade vi honom.

Hanis morfar hade köpt en sprillans ny SAAB 9000 åt honom. Men eftersom bensinen tog slut i Södertälje så parkerade han den där och där står den än idag.

Hanis farsa spelade hockey i globen på 70-talet. (Globen byggdes -89.)

Hanis moppe gick i 150. Men han hade en knapp under tanken som det stod "Polis" på, om man tryckte in den så gick moppen bara i 30.

Hanis blev även ertappad med att ha stulit 5 par cykelbyxor från tjejernas omklädningsrum. Samt hade ett 30-tal saxar i sin bänk.

När jag gick i plugget hade vi en kille som var mytoman. Hanis kallade vi honom.

Hanis morfar hade köpt en sprillans ny SAAB 9000 åt honom. Men eftersom bensinen tog slut i Södertälje så parkerade han den där och där står den än idag.

Hanis farsa spelade hockey i globen på 70-talet. (Globen byggdes -89.)

Hanis moppe gick i 150. Men han hade en knapp under tanken som det stod "Polis" på, om man tryckte in den så gick moppen bara i 30.

Hanis blev även ertappad med att ha stulit 5 par cykelbyxor från tjejernas omklädningsrum. Samt hade ett 30-tal saxar i sin bänk.

:rofl:rofl:rofl:rofl:hihi

När man, som CR, får medhåll och stöttning av bmxjohan och gritten så är man ju illa ute. Lite som att få Silbersky som försvarare, man är lixom rökt på förhand...

Är inte hela Crashrider / Team Crashrider grejen enbart en drift med Ghostrider / Team Ghostrider?

k.

jag hade en sån knapp på min moppe tror dom sålde dom på lelles fast sen gick ju inte min moppe i 150 blås i vanliga fall. de stod inte polis på min knapp heller den satt vid ena sidokåpan tryckta man in den gick moppen som skiy när man varva för mycket gick alltså inte att köra över 30

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT