Myten om Fettot

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Många äro de som analyserat Fettot och numera hans efterlängtade sorti, de verkar alla dock missat att han är inte alls glad och lättad att få lämna politiken* - tvärtom verkar han ha den bittra smaken av nederlag i sin fettiga Fettomun, det glädjer i alla fall mig oerhört, kom låt oss glädjas tillsammans!

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2390&a=575727&previousRenderType=6

:banana

*=uttjatad myt numera

I viss mån har han väl en poäng - vad tog det, två dagar innan de började tjafsa om kvoteringar till regeringen. Jojo.....

Anyway, vad gäller görans gnällande eller icke gnällande så är det väl inte svårare än att han ser sig själv lite grann som alla andra som haft en maktposition för länge - han tror verkligen att hela konstruktionen rasar ihop om man inte gör på hans sätt. Det är väl ett beteende som man kan se på allt från chefer som inte kan delegera till diktatorer som på fullt allvar tror att de gör sitt land en tjänst genom att styra under 50 år med hjälp av stridsvagnar.

Det sista sagt utan att göra några jämförelser mellan göran och icke nämnda diktatorer...

Markus skrev:
2489600 Många äro de som analyserat Fettot och numera hans efterlängtade sorti, de verkar alla dock missat att han är inte alls glad och lättad att få lämna politiken* - tvärtom verkar han ha den bittra smaken av nederlag i sin fettiga Fettomun, det glädjer i alla fall mig oerhört, kom låt oss glädjas tillsammans!

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2390&a=575727&previousRenderType=6

:banana

*=uttjatad myt numera
Vad käckt, du har lärt dig skriva "fettot" :mad:

oförberedda? dom har ju samarbeta och lagt fram gemensama förslag i över två år nu... vad har/hade miljöpartiet, vänstern och socialdemokraterna gjort? jo, kämpar emot varandra fast dom vet att dom skulle vara tvugna att samarbeta om dom hade vunnit valet...

Marcus: du kunde verkligen inte ha skrivit ditt inlägg lite mer omoget?...

Jag skulle inte sätta så väldigt mycket pengar på den här koalitionen, sade Persson.

- Den har en knapp majoritet i riksdagen, det är fyra partier, varav två gått tillbaka kraftigt i valet.

De fyra allianspartierna verkar virriga och okunniga, menar den avgående statsministern.

- De framstår som okunniga om hur man ska lägga upp budgetarbetet, till exempel om i vilken takt som man hinner få fram olika förslag som ska finansiera skattesänkningar. Så här långt tycker jag att det verkar väldigt virrigt.
Jag instämmer med Göran. De har haft åratal på sig att förbereda för den här budgeten som nu blir realitet pga maktskiftet. Kristkapitalisterna har inte tänkt igenom det här på allvar.

mb skrev:
2489807 Jag instämmer med Göran. De har haft åratal på sig att förbereda för den här budgeten som nu blir realitet pga maktskiftet. Kristkapitalisterna har inte tänkt igenom det här på allvar.

Tyst med dig, du är bara bitter. :D
Budgeten kommer, och alla skogsmullejobb ska bort. Beat it, dorky. :fakta

t-rex skrev:
2489611 I viss mån har han väl en poäng - vad tog det, två dagar innan de började tjafsa om kvoteringar till regeringen. Jojo.....

Enligt media är dom osams. Själv tror jag att dom bara är oense och försöker nå överenskommelse.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg