Bingo skrev:
Jag har beställt från Mynetmoto, flera gånger. Bra firma att ha att göra med. De har bra priser och levererar snabbt.
När du gjorde din beställning så fick du fram priset 536 euro. Och på den första bekräftelsen stod det fortfarande 536 uro. Rätt?
Om du accepterade det priset då, varför lipar du nu?
Ni kom överens om ett visst pris. Därefter gjorde de ett enkelt fel genom att sätta ett lägre pris på fakturan än det överenskomna. Du försöker bara utnyttja deras misstag för att slippa betala det överenskomna priset. Tarvligt. Nästan lika tarvligt som att du försöker göra dig till offer.
Första stod "General price" , dvs ca pris. Bekräftelsen, den detaljerade som är faktura underlag är på 451 och där står "Final amount", dvs slutpris.
Deras påminnelse dyker upp två månader efter.............
Jag acceptera priset med deras villkor, dvs förskottsbetalning mm mm, vilket är uppfyllt. Att två månader senare betala mellanskillnaden på något ca pris,
De har inte gjort något enkelt fel. De har dessutom bekräftat att de har erhållit full betalning. De skickade varorna därefter. De har haft ett flertal gånger att kolla att det skulle vara korrekt.
Det pris som gäller är dessutom det senast angivna som gäller, vilket jag betalade (anbud-accept).
De har dessutom hävdat i påminnelse, inkasso mm med hänvisning till den faktura som jag betalade.

, inte till något annat eller deras ca pris.
Till inkassobolaget är skickat kvitto, faktura mm.
Göra till offer...

. Förstår inte, allt är korrekt gjort från min sida. Du betalar väl dina räkningar med beloppet på fakturan, inte ca priset du fick innan?
Din inställning Bingo

, Jobbar du för dem eller?