Orange Haze
Im on a highway to hell ;)

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag tycker vi ska bygga en fälla där vi avrättar alla jävla kleptomaner som inte kan hålla fingrarna i styr och snor våra hojjar!
MYCKET snack om stölder redan... Vad kan vi göra?
Upp med det privata och börja mobilisera tycker jag? Vad tycker ni??
Nån som hade blivit av med bågen som skrev att vi skulle köra lite medeltid och hugga av händerna på dem! Låter bra tycker jag![]()
Facebook? Fikor? den så kallade "Roh-gruppen" på msn? sms om tjyvjakt? När väl hojarna blir stulna så kommer de upp här, och ser man den ute så vet man vem man ska ringa.
Vad ska man ha det privata till i så fall? Enbart mc-stölder?
I förra privata hade vi t.ex. bild och beskrivning av APA 2 (skyldig till minst 8 hojstölder år 2009) samt att vi hade kontaktlistor till ROH med namn, telenr och mailadress. Saker som är både viktiga och nödvändiga enligt mig. UPP med det privata igen, det behövs verkligen ett!
Ja men varför inte?!
Jag är HELT övertygad att 99% av alla brott inte hade begåtts om en sådan sak hade varit konsekvenserna. Det hade blivit så enkelt som så att brottslingarna inte hade tagit chansen om den risken fanns att dem blev av med fingrar/händer.
Men allvarligt talat - tyvärr är dessa individer så jävla dum i huvudet att inte ens dödsstraff skulle ha någon inverkan, då adrenalinkicken de får av att stjäla blankar ut resten av den lilla hjärnfunktion de hade kvar.
Jag är ingen person som är född våldsam eller sysselsätter mig med sånt överhuvudtaget för nöjes skull... MEN tycker absolut att ta lagen i egna händer är helt jävla 100% rätt i dessa fallen. Vet att polisen uppskattar detta till viss grad också! Tror att en "fälla" är det enklaste sättet att hitta några...
Du ska se att den åtalade som WW la upp här på forumet som handlade om 8 olika åtalspunkter bara blir dömd för 2-3st och därmed blir det lite samhällstjänst.
De där 8 åtalspunkterna är bara för hojstölderna. Sammanlagt är han åtalad för 76 brottsmål![]()
Om det privata används till vad det var menat till från början borde det komma upp igen snarast![]()
inte våldsam
Aha! ja då får jag öka på det lite då. Blir det en 7-8st av 76 så får vi hurra
Vad är det som borde komma upp igen? Jag har ingen tillgång till de privata
Kriminellt återkommande beteende borde först och främst ge ett rejält kok stryk för samtliga. Observera för varje litet brott.
Det skulle vara ett Gatlopp eller dylikt av frivilliga med käppar som svider rejält.
Sverigefödda borde få straffarbete, tungt jävla arbete 12 tim om dagen.
Strafftiden skulle vara mycket längre också. Vi har många långa vägar att laga i Sverige t.ex.
Utlandsfödda har avverkat sin rätt att vara kvar i Sverige, skicka tillbaka dem med krav på hemlandet att de sitter tiden ut.
precis min meningKriminellt återkommande beteende borde först och främst ge ett rejält kok stryk för samtliga. Observera för varje litet brott.

Det förstår vi med, ditt nick säger allt
Men sen har ju namnet visserligen inget med min personlighet att göra om du syftade på en speciell innebörd
Ett nätnamn jag haft sjukt länge och även namnet på min enskilda firma som jag bedrev en inspelningsstudio genom innan...
Så är det med det
![]()
Haha. Soft namn på studion![]()
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem