Dr.Bike
Guest
En banan i fickan och en tryckare sen är saken biff![]()

DAGENS kommentar!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En banan i fickan och en tryckare sen är saken biff![]()

Eller så byter man för att man vill ändra karaktär på ljudet, har en YLANDE radfyra
Har dessutom![]()
![]()
Strax innan sista dans för annars blir stämplad som desperat.![]()

Ni som kör Hornet -07 och uppåt vet hur tysta dessa hojar är, tom med slipon.
Måste betyda att jag har skitstor kuk, vilket iofs är sant. Finns kanske lite sanning i teorin trots allt. Min är ju trots allt 3 cm..........
från marken.
Om du istället för att ligga på magen, ställer dig upp.
Hur långt ifrån är den då?
Om du istället för att ligga på magen, ställer dig upp.
Hur långt ifrån är den då?
...Mitt system låter så högt så jag får ont i öronen om jag ligger runt 8.000 RPM. Idag var det en gammal tant som gnällde (såg bara hennes min och hennes arga sura ansikte och den glappande käften) med fingrarna i öronen, så när jag kom nära nog, så varvade jag som SATAN bara för att jävlas
Satans gnällspikar, kan inte alla sköta sitt ?? Det borde vara förbjudet att gnälla ..
socker o pincett? dominator91;4378674...Det tillsammans med just en 14 åring är ingen bra kombination alls... [/QUOTE skrev:Hmmm...Vad har man ute på allmän väg på ett ekipage man inte bemästrar att göra
Snopplängden då ? Snopplängd är en fullt mätbar storhet. Man kan alltså inte tycka att någon har liten snopp. Man kan naturligtvis tro eller till och med förmoda att någon är kortare än genomsnittet, men det är en helt annan sak.

Det har du rätt i. Det är kanske fel stake som Bilprovningen mäter när de kontrollerar slaglängden för att få ut vid vilket varvtal hojen inte får låta mer än 103dB? Vid nästa besiktning är det bara att dra ned gylfen, hoppas på att det är kallt nog när de mäter och sedan hoppas på det bästa?Snopplängden då ? Snopplängd är en fullt mätbar storhet.
Kära bullen. Jag fick precis höra att en MC som bullrar mycket innebär att man har liten snopp, och slogs av en viss "Fan då!"-känsla. Jag bytte ju precis till Micron raceblås på RD:n. Krympte min nu, och isåfall hur mycket?
Mvh snart kåmplekCs.
Kära bullen. Jag fick precis höra att en MC som bullrar mycket innebär att man har liten snopp, och slogs av en viss "Fan då!"-känsla. Jag bytte ju precis till Micron raceblås på RD:n. Krympte min nu, och isåfall hur mycket?
Mvh snart kåmplekCs.
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |