Mycket buller = liten pillesnåpp

Ni som kör Hornet -07 och uppåt vet hur tysta dessa hojar är, tom med slipon.

Måste betyda att jag har skitstor kuk, vilket iofs är sant. Finns kanske lite sanning i teorin trots allt. Min är ju trots allt 3 cm..........

från marken.

Ni som kör Hornet -07 och uppåt vet hur tysta dessa hojar är, tom med slipon.

Måste betyda att jag har skitstor kuk, vilket iofs är sant. Finns kanske lite sanning i teorin trots allt. Min är ju trots allt 3 cm..........

från marken.

Om du istället för att ligga på magen, ställer dig upp.
Hur långt ifrån är den då?

Om du istället för att ligga på magen, ställer dig upp.
Hur långt ifrån är den då?

uuUUuuuU vilken diss!

För att vara mer seriös så, vem tar åt sig när någon säger något sånt? Jag hade bara flinat och ryckt i axlarna åt personen i fråga.

Mitt system låter så högt så jag får ont i öronen om jag ligger runt 8.000 RPM. Idag var det en gammal tant som gnällde (såg bara hennes min och hennes arga sura ansikte och den glappande käften) med fingrarna i öronen, så när jag kom nära nog, så varvade jag som SATAN bara för att jävlas
Satans gnällspikar, kan inte alla sköta sitt ?? Det borde vara förbjudet att gnälla ..

Mitt system låter så högt så jag får ont i öronen om jag ligger runt 8.000 RPM. Idag var det en gammal tant som gnällde (såg bara hennes min och hennes arga sura ansikte och den glappande käften) med fingrarna i öronen, så när jag kom nära nog, så varvade jag som SATAN bara för att jävlas
Satans gnällspikar, kan inte alla sköta sitt ?? Det borde vara förbjudet att gnälla ..

:va socker o pincett? :rolleyes:

Hällre en kortege utav kromslädar med kapade rör, än en ensam äckligt entonigt skrikande scooter. Fyfan vad jag hatar dom

En riktigt djävla het bastu är bra mot lite snopp, om man till det sitter tyst så,,,,, ja då snackar vi paket.

dominator91;4378674...Det tillsammans med just en 14 åring är ingen bra kombination alls... [/QUOTE skrev:
Hmmm...Vad har man ute på allmän väg på ett ekipage man inte bemästrar att göra :va

Snopplängden då ? Snopplängd är en fullt mätbar storhet. Man kan alltså inte tycka att någon har liten snopp. Man kan naturligtvis tro eller till och med förmoda att någon är kortare än genomsnittet, men det är en helt annan sak.

Kära bullen. Jag fick precis höra att en MC som bullrar mycket innebär att man har liten snopp, och slogs av en viss "Fan då!"-känsla. Jag bytte ju precis till Micron raceblås på RD:n. Krympte min nu, och isåfall hur mycket?:va
Mvh snart kåmplekCs.

Snopplängden då ? Snopplängd är en fullt mätbar storhet.
Det har du rätt i. Det är kanske fel stake som Bilprovningen mäter när de kontrollerar slaglängden för att få ut vid vilket varvtal hojen inte får låta mer än 103dB? Vid nästa besiktning är det bara att dra ned gylfen, hoppas på att det är kallt nog när de mäter och sedan hoppas på det bästa?

Kära bullen. Jag fick precis höra att en MC som bullrar mycket innebär att man har liten snopp, och slogs av en viss "Fan då!"-känsla. Jag bytte ju precis till Micron raceblås på RD:n. Krympte min nu, och isåfall hur mycket?:va
Mvh snart kåmplekCs.

Bushido,
vi förstår din oro och den är mycket vanlig bland pojkar i din ålder. Dock behöver du inte vara orolig. Har man mindre än 500cc kör man en s k "tjejhoj" per automatik, och detta förutsätter rejäl utrustning, framförallt om man kör ner den till fiket och parkerar bland de andra cyklarna.

Faktum är att alla som har mindre än 750 cc är garanterade utrustning över medellängd, eftersom alla de tuffa killarna vet att det bara är literhojar som räknas. En tumregel är att har man råd att både äta och ha helförsäkring på sin MC så är man inte i riskzonen för att krympningen skall ha en effekt på den reproduktiva förmågan.

Det är som vanligt inte tomten i studion som har skrivit svaret.

Mvh snart kåmplekCs.

Ja, det är ju en fråga som stötts och blöts i många år men undersökningar har visat att längden ökar i kvadrat med effektökningen och minskar linjärt med ljudnivån i decibel så du kan troligen känna dig lugn.

Nya längden = Gamla längden * (140 - ljudnivån)/140*(Nya effekten/gamla effekten)^2

Den vakne ser även att över 140 decibel så blir det till att sitta ner

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back