MV är det nya nu! :)

kändes inte mv:n lite tung?

Nej, inte det minsta faktiskt. Vet att den ser lite tung ut på papper, men det märktes inte nånting. Den ligger ungefär 12 kilo över en ny R1/GSXR och dom kilona är väl maskerade...

Hur många pesetas köstar en F4R?

Det beror väl lite på, men listpris är 219.000, och 239.000 för den nya F312R.
Den svarta F4R CC som är med på bild kostar lite över en miljon om du är sugen ;)

Last edited:
Läste att F4R inte skulle tillverkas längre utan helt ersättas av F312R. Sas det något om det?

Underskatta inte den psykologiska krigsföringen av att ha en slick´s hoj och en regnhoj i depån.

Jag hade skrockat gott åt den killen med en MV räser i depån man vet att HAN vet att...det finns inga reservdelar i Depån eller ens i Sverige så minsta fatala vurpa = Out for the wekend or moore + att med en gixer eller retta går det i princip att komma till banan med ett gashandtag och ändå bygga en hoj från polarnas reservdelsförråd!

Jag är INTE neggo...MV är otroligt vackra , dyra och därför sällsynta...

Underskatta inte den psykologiska krigsföringen av att ha en slick´s hoj och en regnhoj i depån.

Jag hade skrockat gott åt den killen med en MV räser i depån man vet att HAN vet att...det finns inga reservdelar i Depån eller ens i Sverige så minsta fatala vurpa = Out for the wekend or moore + att med en gixer eller retta går det i princip att komma till banan med ett gashandtag och ändå bygga en hoj från polarnas reservdelsförråd!

Du hade inte skrockat gott, du hade stått med dreggel i mungipan och beundrat skapelsen ;)

Jeje, jag är väl medveten om det du försöker poängtera... Det ska funderas och planeras så får vi se.

Du hade inte skrockat gott, du hade stått med dreggel i mungipan och beundrat skapelsen ;)

Jeje, jag är väl medveten om det du försöker poängtera... Det ska funderas och planeras så får vi se.

Nike sa det i klartext: Just do it :D

man kanske kör som en gud och kraschar aldrig :)

Även gudar kraschar Ref: Gårdagens GP race! :gnissla

Last edited:
MV verkar ju satsa rätt friskt på att reetablera sig inom racingen med fabriksteam både här och där.

Vem vet, kanske de gör som Aprilia i Sverige och går in o sponsrar lite :)
Du får börja lobba inför 2008 Don Quixote!

man kanske kör som en gud och kraschar aldrig :)
Well, nu snackar vi om DQ. Hur många vurpor har han bakom sig i karriären? Korrekt svar: många, men ändå färre än han framför sig :D

@ DQ: ska vi beställa hem tre set kraschisar åt dig på studs? :)

Har man råd med en MV har man nog råd med lite klipons och extra fotpinnar också. :fakta

Well, nu snackar vi om DQ. Hur många vurpor har han bakom sig i karriären? Korrekt svar: många, men ändå färre än han framför sig :D

@ DQ: ska vi beställa hem tre set kraschisar åt dig på studs? :)

Hehe... Nja, jag har faktiskt inte gått o ramlat så förfärligt många gånger... 8 kanske totalt, nästan alla på regn och bara ett på race (i regn givetvis). Men det är nog risk för att det kommer hända igen.

Så tre set tror jag vi klarar oss långt på. Lägg en preliminärbokning! ;)

Heheh! Jag blir kallsvettig när jag tänker på vad det går på att vurpa en sån där. De är ju så otroligt sällsynta att köpa skrotdelar lär ju inte ens komma på fråga... bara nya delar.

Men får vi se en sådan där på svensk bana så vore det grymt kul!

Hehe... Nja, jag har faktiskt inte gått o ramlat så förfärligt många gånger... 8 kanske totalt,
Bara åtta? Jag skulle gissat på 28 :hihi

Fast det är nog så att jag förväxlar antalet med graden av mulning, eller med de ypperliga mekrapporter du brukar skriva. Bakramsriktande med spett och sånt kommer man ju ihåg :D

Lackar ni den rosa så kommer jag personligen upp och ger er stryk :mad:

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck