Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

blom skrev:2107072men vem säger att man inte kan supa två dagar![]()

fy fan inte ens 22 än.. så det funkar säkertStefan skrev:2107077Din kropp??![]()
Du var ju 22 i somras... har du stannat i växten?blom skrev:2107452fy fan inte ens 22 än.. så det funkar säkert![]()

nej nej jag blir 22 i sommar.. du måste ha hört felnewstead skrev:2108162Du var ju 22 i somras... har du stannat i växten?![]()
Får komma på ett sätt att snacka mig ur det...Du som är så ung borde väl nästan få ungdomsrabatt..blom skrev:2111148fan jag vill verkligen oxå gå
jag tror jag är på.. vi får diskutera det på fredagnewstead skrev:2111159Du som är så ung borde väl nästan få ungdomsrabatt..![]()
Tror jag ska försöka ta mig förbi Najz Prajz och köpa biljett imorgon.
Köp två då, om du kan lägga ut så länge.newstead skrev:2111159Du som är så ung borde väl nästan få ungdomsrabatt..![]()
Tror jag ska försöka ta mig förbi Najz Prajz och köpa biljett imorgon.
Jag kan köpa biljett åt dig men jag vet inte vad dom kostar. Fast dom spelar på Klubben i Sthlm på fredag och där går biljetterna på 175:- så det borde vara samma på Satin antar jag. Tror det gick på nåt liknande när Vader, dockan och jag var där och blev manglade av Entombed...Stefan skrev:2111246Köp två då, om du kan lägga ut så länge.
Vad kostar de förresten???
Jag vet... Stefan och jag har biljetter så se till å köp en nublom skrev:2112838140 kr är priset

ska se vad pappa kan fixanewstead skrev:2114673Jag vet... Stefan och jag har biljetter så se till å köp en nu![]()

blom skrev:2115727är det stefan som håller i förfesten på lördag eller?
blom skrev:2115727är det stefan som håller i förfesten på lördag eller? han bor ju nära och bra tänkte jag.. ska åka upp och skaffa biljetter idag tänkte ja.. men glöm nu inte för peppet på fredag hemma hos mig![]()
![]()

Stefan skrev:2116176Svar: JA

|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|