Jonathan
Guest
Grattis lilltjejen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Bikerbitch skrev:2130220Grattis!! Hänger dock inte med, tog du körkortet i Dublin eller Sverige? Trodde du hade lappen eftersom du kört motorcykel innan![]()

prulle skrev:2130341Va glad jag tog den sista biten av murphy JAg körde på fel sida av någon kon efter vändnningen i högfartsbanan, synd att ingen har sagt något om det till mig innan.. Specielt inte gubben där. Nån som har en ritning på skiten så jag kan förstå vad jag gjorde för fel?

Coolt. Men är det så att ditt irländska körkort kan omvandlas till svenskt eller hur funkar det där?Nursey skrev:2130490Irland har ett säreget system som innebär att man kan köra ensam utan handledare på sitt övningskörningstillstånd. Så jag har kört "lagligt" här men jag ville desperat ha lappen innan jag flyttade hem till Sverige så jag kunde ta hojen med mig o köra hemma. Så, så ligger det till
Nu måste jag bara greja sjösjukepiller till färjorna
![]()
Bikerbitch skrev:2130621Coolt. Men är det så att ditt irländska körkort kan omvandlas till svenskt eller hur funkar det där?
)..de tog tillbaka mitt körkort o skickade ut ett nytt där det fortfarande står korkört..I rest my case 
Korkört harstammar fran den gamla goda tiden nar man korde upp pa kor for att spara bensin o slitage pa hojarna. Aven i Sverige var det tillatet att anvanda en ko istallet for mc sa nyligen som 1967. Mojligheten togs bort efter en oerhord olycka i Flen dar en sk hog-mjolkande ko anvandes utan att forst ha mjolkats. Kon slappte mjolken i kurvan vid Stina-Lisas konditori och i den av detta framkallade anstormningen av katter trampades (tassades) tva oskyldiga askadare ihjal. Efter moget overvagande beslot overgeneralvetrinaren i Stockholm att forbjuda anvandandet av kor da risken var for stor att liknande olyckor skulle upprepas. DS
Kajan skrev:PSKorkört harstammar fran den gamla goda tiden nar man korde upp pa kor for att spara bensin o slitage pa hojarna. Aven i Sverige var det tillatet att anvanda en ko istallet for mc sa nyligen som 1967. Mojligheten togs bort efter en oerhord olycka i Flen dar en sk hog-mjolkande ko anvandes utan att forst ha mjolkats. Kon slappte mjolken i kurvan vid Stina-Lisas konditori och i den av detta framkallade anstormningen av katter trampades (tassades) tva oskyldiga askadare ihjal. Efter moget overvagande beslot overgeneralvetrinaren i Stockholm att forbjuda anvandandet av kor da risken var for stor att liknande olyckor skulle upprepas. DS
![]()

Mark skrev:2130914Krattis tant!
När du kommer till Gbg kan du få komma över på kaffe med sno...*host, harkel* dopp.

Nursey skrev:2131029Inget att göra i Albanien alltså?![]()
Kajan skrev:2132214Na, forutom att forsoka lara sig Albanska o skriva storda inlagg i SHF nar man sitter pa jobbet![]()
De har gott kaffe!![]()
PS Kor du fortfarande Bandit?? Ar du nojd med den? Jag sag en till salu har nere o blev lite sugen. DS
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |