Mupparnas resa, norrgående

Fan, ska ni till Danmark är ju nästan jag sugen på att hänga med.
 
Sry lads jag får inte åka för pärona.
Fick igår reda på att min lever inte fungerar som den ska pga höga värden eventuellt en sjukdom.
Detta innebär då att jag bland annat absolut inte får dricka alkohol på 10 MÅNADER.
Av den anledningen får jag inte åka då det är ganska självklart för en glad 17 åring som jag att man får i sig en del.
Speciellt när destinationen är danmnark och man är borta från hemmet länge osv osv.

Visst kanske kunde kompensera det hela med lite fler damer men får som sagt ändå inte åka.

Men ha det så kul och :fyllisar:slicka lite för mig också
 
Sry lads jag får inte åka för pärona.
Fick igår reda på att min lever inte fungerar som den ska pga höga värden eventuellt en sjukdom.
Detta innebär då att jag bland annat absolut inte får dricka alkohol på 10 MÅNADER.
Av den anledningen får jag inte åka då det är ganska självklart för en glad 17 åring som jag att man får i sig en del.
Speciellt när destinationen är danmnark och man är borta från hemmet länge osv osv.

Visst kanske kunde kompensera det hela med lite fler damer men får som sagt ändå inte åka.

Men ha det så kul och :fyllisar:slicka lite för mig också



vilken baksmäll:näsblod

men du kan inte "sova över" hos en polare i en vecka:D

och bara inte dricka (lycka till med det):arsele
så funkar det nog:tummenupp
 
Jo baksmäll kan man milt sagt säga. Cp drygt ingen sommar utan alkohol,det hör ju lite till liksom. Finns det ngt bättre än en grillkväll vid en sjö med trevliga polare,fräscha singel tjejer och go dricka på det?

haha cykeln,tältet och hela stället är borta i 1 vecka och dom ser inte skymten av mig. Vart kan han vara? haha nja det går nog inte det heller:näsblod

Men som sagt så tycker jag ni ska puttra iväg ändå!
tråkigt att det blev såhär då 6-9 pers var intresserade i vintras.:huvet
Men som sagt har jag totalförbud:nurse:död
 
vart faktiskt riktigt sugen. håller på med kortet nu men det är klart om några veckor 3-4 veckor. själv åker jag aprilia rs skulle vara kul att få ngt datum så jag vet fall jag hinner =)):D
 
vart faktiskt riktigt sugen. håller på med kortet nu men det är klart om några veckor 3-4 veckor. själv åker jag aprilia rs skulle vara kul att få ngt datum så jag vet fall jag hinner =)):D

Ja vilken bra idé! Vi åker när skolan börjar :)

Eller vänta nu :va Näe det går ju inte.
 
jag är glad att jag inte går i skolan(orka inte med fler skrikande lärare som inte kan ett skit) =)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top