Mupparnas resa, norrgående

Fan, ska ni till Danmark är ju nästan jag sugen på att hänga med.

Sry lads jag får inte åka för pärona.
Fick igår reda på att min lever inte fungerar som den ska pga höga värden eventuellt en sjukdom.
Detta innebär då att jag bland annat absolut inte får dricka alkohol på 10 MÅNADER.
Av den anledningen får jag inte åka då det är ganska självklart för en glad 17 åring som jag att man får i sig en del.
Speciellt när destinationen är danmnark och man är borta från hemmet länge osv osv.

Visst kanske kunde kompensera det hela med lite fler damer men får som sagt ändå inte åka.

Men ha det så kul och :fyllisar:slicka lite för mig också

Sry lads jag får inte åka för pärona.
Fick igår reda på att min lever inte fungerar som den ska pga höga värden eventuellt en sjukdom.
Detta innebär då att jag bland annat absolut inte får dricka alkohol på 10 MÅNADER.
Av den anledningen får jag inte åka då det är ganska självklart för en glad 17 åring som jag att man får i sig en del.
Speciellt när destinationen är danmnark och man är borta från hemmet länge osv osv.

Visst kanske kunde kompensera det hela med lite fler damer men får som sagt ändå inte åka.

Men ha det så kul och :fyllisar:slicka lite för mig också

vilken baksmäll:näsblod

men du kan inte "sova över" hos en polare i en vecka:D

och bara inte dricka (lycka till med det):arsele
så funkar det nog:tummenupp

Jo baksmäll kan man milt sagt säga. Cp drygt ingen sommar utan alkohol,det hör ju lite till liksom. Finns det ngt bättre än en grillkväll vid en sjö med trevliga polare,fräscha singel tjejer och go dricka på det?

haha cykeln,tältet och hela stället är borta i 1 vecka och dom ser inte skymten av mig. Vart kan han vara? haha nja det går nog inte det heller:näsblod

Men som sagt så tycker jag ni ska puttra iväg ändå!
tråkigt att det blev såhär då 6-9 pers var intresserade i vintras.:huvet
Men som sagt har jag totalförbud:nurse:död

vart faktiskt riktigt sugen. håller på med kortet nu men det är klart om några veckor 3-4 veckor. själv åker jag aprilia rs skulle vara kul att få ngt datum så jag vet fall jag hinner =)):D

vart faktiskt riktigt sugen. håller på med kortet nu men det är klart om några veckor 3-4 veckor. själv åker jag aprilia rs skulle vara kul att få ngt datum så jag vet fall jag hinner =)):D

Ja vilken bra idé! Vi åker när skolan börjar :)

Eller vänta nu :va Näe det går ju inte.

jag är glad att jag inte går i skolan(orka inte med fler skrikande lärare som inte kan ett skit) =)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT