Munstycke, Aprilia rs

Rätt munstycke kan endast provas fram på en tvåtaktare ;)

Så du får köpa dig ett kitt med munstycken i lämpliga storlekar, från den nuvarande storleken du har och uppåt.

Smäll sedan i ett munstycke som är ett antal storlekar större än original. kanske 50 större än org?

Sen är de bara provåka, dra ur motorn, se hur den mår, kräma sedan ur ordentligt och stäng av den fort som fan och skruva sen ur tändstiftet och kika färgen på de.

Svart: motorn går för fett
Vitt: motorn går för tunt
Gyllenbrunt: blandningen är perfekt
 
Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Back
Top