Muhammed-karikatyren diskussioner och åsikter.

Status
Ej öppen för fler svar.
Sverige har yttrandefrihet, jag utnyttjar den.
Detta har inget med rasism att göra, jag har många vänner av ickesvensk härkomst, många av dem är väldigt nära vänner.
Men att komma till Sverige där de får bo och slippa allt krig och hat, och sedan spotta oss rakt i ansiktet, det tycker jag är något ofattbart svinigt.

Sådant blir jag förbannad på.

SVERIGE har yttrandefrihet. Men nu är du på SPORTHOJ och här måste man tycka som "alla andra" och inte sticka ut nånting för då blir du förföljd av diverse otrevliga inlägg från en massa konstiga filurer... :D Eller förresten glöm vad jag sa... du är ju KILLE och då får man ha egna åsikter utan att massan bli vansinnig... :va :huvet

Nu eldar dem Reinfeldt också.. shit, snacka om hjärntvättade människor.

"I Pakistan utbröt i dag demonstrationer mot Sverige, mot teckningen i Nerikes Allehandas av profeten Muhammed som hund samt mot konstnären Lars Vilks. I Karachi brändes en docka av statsminister Fredrik Reinfeldt."

Börjar dem med sånt skit i Sverige också har de nog satt sin sista potatis. Blev det sånt här j-vla liv när Ecce homo visades? Kör en likadan på Muhammed så blir det nog världskrig.

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    18.3 KB · Visningar: 98

Varför ska de fördöma ett helt land för vad en person gjorde (rätt), bara för att dom tycker att det är fel?

Fattar inte logiken i det...

Vi (gellerellt menat) dömmer ju ut en hel religion så fort en muslimsk fanatiker eller liknande person gör något (som dessutom inte stödjs av muslimsk tro/sätt) vi inte tycker är ok så vad är skillnaden? Sug på den logiken :tummenupp

Men de stackarna måste chyla kvinnorna så killarna inte får se hud under hela livet och tjejerna inte känna solen. Trycker man undan en drift hoss en grupp människor leder det i sin tur till slut till att folk tappar vettet.
Jag tycker ALL reigion är vansinne men vissa mer än andra. Islam ligger högt upp på listan tätt följd av kristendomen.

Det är inte logik, det är religion och några miljarder människor är lätt utveklingsstörda och går fortfarande på skiten trots att det är 2007.

Jag bara kan hålla med. Det är dock inte de olika religionerna det
är fel på utan de individer som tolkar dessa och utövar det som ett maktmedel.

Större delen av mänsklighetens lidande har berott på just religionstridigheter.

SVERIGE har yttrandefrihet. Men nu är du på SPORTHOJ och här måste man tycka som "alla andra" och inte sticka ut nånting för då blir du förföljd av diverse otrevliga inlägg från en massa konstiga filurer... :D Eller förresten glöm vad jag sa... du är ju KILLE och då får man ha egna åsikter utan att massan bli vansinnig... :va :huvet

Titta på topic, du får skriva precis vad du tycker, men då får du vara berädd på att det kommer bli diskussioner!

Men de stackarna måste chyla kvinnorna så killarna inte får se hud under hela livet och tjejerna inte känna solen. Trycker man undan en drift hoss en grupp människor leder det i sin tur till slut till att folk tappar vettet.
Jag tycker ALL reigion är vansinne men vissa mer än andra. Islam ligger högt upp på listan tätt följd av kristendomen.

Det är inte logik, det är religion och några miljarder människor är lätt utveklingsstörda och går fortfarande på skiten trots att det är 2007.

EXAKT! jag tycker exakt likadant!

Last edited:
:rolleyes:

Bifogat

• 2.gif
    2.gif
    69.3 KB · Visningar: 247
  • 4.gif
    4.gif
    59.4 KB · Visningar: 247
  • 3 copy.jpg
    3 copy.jpg
    131.4 KB · Visningar: 239
Last edited:
Vi (gellerellt menat) dömmer ju ut en hel religion så fort en muslimsk fanatiker eller liknande person gör något (som dessutom inte stödjs av muslimsk tro/sätt) vi inte tycker är ok så vad är skillnaden? Sug på den logiken :tummenupp

Nu är det ju inte så att det är EN muslimsk fanatiker som gör något dumt, lyft bara på ögonlocken och titta upp på skärmen så ser du, bara i denna tråd, säkert ett hundratal människor som är med och bränner Sveriges flagga och eldar upp Freddan.

Se sen bara hur det ser ut i dessa länder, de krigar ju tillochmed mot varandra:huvet

Tur att det finns ett fåtal invandrare man kan lita på iaf :tummenupp

Klockrent :tummenupp :D

Last edited:
Varför ska hela Sverige straffas när det bara är ett antal tidningar som gjort fel? Personligen har jag aldrig ens läst NA

Om man ser till frankrike och tyskland så tar de inte in alls mycket invandrare för att vara så stora länder, så varför ska lilla sverige göra de. De flyttar till ett kristet land då får de la för fan fatta att vi inte går efter koranen. :va

:mattias Jag såg en nysvensk i hipphop kläder som var ute och motionssprang idag!

Vilken syn! Det såg verkligen skitkul ut! :lol

Du har fått det om bakfoten, han var ju på språng antingen för att han snott en väska, eller snattat i en affär! :D

förövrigt så är det väl inte så konstigt att dessa länder alltid krigar? elda flaggor och demonstrera pga av några teckningar och en rondellhund :tummenupp

Du har fått det om bakfoten, han var ju på språng antingen för att han snott en väska, eller snattat i en affär! :D

:tummenupp

Jag må vara lättroad en fredagkväll men jag skrattar GALET! :lol

Ha ha det värsta är att du har säkert rätt...

Scenariot:
Vi satt ute på frullen idag (jobbet) jag bara va faan ser ni! Dom ba vah? Jag bara ha ha ser ni en utlänning i hiphop kläder som är ute å springer dom ba vah :va

Jag ba jamen vafaan en såndär stridsturk ni vet... jag har aldrig sett en sånn vara ute å springa motion förut...

Dom baahh :lol :dummer

är det tävling i lägst IQ i denna tråden?

1. om det så skulle vara 10.000 fanatiska "muslimer" (dom är lika mycket muslimer som KKK är kristna...) av X antal miljarder (X.000.000.000) så motsvarar det ungefär som att det skulle stå 20 svenska personer av totalt 9 miljoner svenskar på valfritt torg och demonstrera mot nånting... man skulle inte ens kunna läsa om något sådant litet och patetiskt i den lokala tidningen...

2. det verkar helt klart procentuellt vara mer hat och ilska här mot "dom andra idioterna" i dena här tråden än vad den muslimska världen är mot oss.

3. sen visst är det skrämmande vad fattigdom och brist på utbildning kan göra med människor - speciellt när någon använder sin utbildning och rikedom för att manipulera dom andra och sprida hat för egen vinning/fanatism.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla