Muhammed bilder?

korvgubbe skrev:
jag gissar att de behöver precis det vi behövde här i europa.. nämnligen 2 världskrig och ett par tiotals miljoner döda för att uppnå demokrati och mänskliga rättigheter..

Möjligt, men kan dom inte ta det när jag levt klart...

foppa skrev:
Möjligt, men kan dom inte ta det när jag levt klart...

Precis så resonerade min morfar men lyckligtvis ignorerade de honom för annars hade det varit jag som blivit tvungen att ligga i skyttegravarna utanför Berlin!

korvgubbe skrev:
Jag tillhör de där som betalar marginalskatt(?) så jag ska fanimej se till å bli moderat till nästa val!

Fan vad du kommer ångra att du satt och skrev det där på fyllan, i och med min kvot är citatet förevigat.
:banana

Markus skrev:
Fan vad du kommer ångra att du satt och skrev det där på fyllan, i och med min kvot är citatet förevigat.
:banana

Varför då?! För dig tillhör ju moderaterna de stenkastande rödingarna!

korvgubbe skrev:
Varför då?! För dig tillhör ju moderaterna de stenkastande rödingarna!

Nä, inte riktigt. Men för dig är det väl ett stort spännande steg att röra dig så långt ute på högerkanten. :5sure
Oavsett vilket:
Är du säker på att du i nyktert tillstånd kommer vara glad för att du inatt marknadsförde dig som en moderat höginkomsttagare?
:hihi

Markus skrev:
spännande steg att röra dig så långt ute på högerkanten.

Är du säker på att du i nyktert tillstånd

Mig veterligen var jag helt nykter när jag vade det blå alternativet i den senaste pollen om vad jag hade röstat idag.. Måste kännas konstigt när folk som inte är främlingsfientliga eller islamofober är ute och rör sig i de blå kretsarna!

korvgubbe skrev:
Måste kännas konstigt när folk som inte är främlingsfientliga eller islamofober är ute och rör sig i de blå kretsarna!

Inte särskilt, men du kommer ändå ångra dig. Det här har helt sabbat din (falska) solidaritetsimage. :)

Last edited:
Markus skrev:
Inte särskilt, men du kommer ändå ångra dig. Det här har helt sabbat din (falska) solidaritetsimage. :)

Åfan.. glömde att det endast är de som röstar på S eller V som kan vara solidariska eller ha en humanistisk världsbild.... Alla övriga partier slåss ju för den starkes rätt och renodlad kapitalism som ett självändamål större än alla andra. :rolleyes:

korvgubbe skrev:
Åfan.. glömde att det endast är de som röstar på S eller V som kan vara solidariska eller ha en humanistisk världsbild.... Alla övriga partier slåss ju för den starkes rätt och renodlad kapitalism som ett självändamål större än alla andra. :rolleyes:

Det har du faktiskt helt rätt i, vänstern har oförtjänt monopol på solidaritetsbabbel.

Men det sprlar ingen roll, för jag tror ändå du ångrar att du på fyllan inatt erkände att du är en moderat höginkomsttagare.

Man ska hålla tjeft på fyllan, kom ihåg det till nästa firmafest - man skriver LP (Låg Profil) och GM (God Mn) i respektive handflata och sen dricker man måttligt och håller koll på kollegor och servar överordnade med komplimanger och drinkar.

Back