KGK skrev:enligt aftonbladet, de kanske åkte med av farten, är det första maj så är det![]()
Klockrent, nu blir tjilenarna förbannade också kan man tänka sig.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KGK skrev:enligt aftonbladet, de kanske åkte med av farten, är det första maj så är det![]()
korvgubbe skrev:Intelligenseliten i de danska nynazistiska rörelserna har dessutom kommit på den brillianta idén att de ska bränna lite koraner på rådhusplatsen i Köpenhamn. Lysande!Polariseringen dras till sin spets och ah17 gnuggar händerna. ...om han inte har fullt upp med att fippla med tändsticksaskarna förstås..
Chris Ash skrev:Finns det verkligen dokumenterade fall på rena självmordsbombningar bland tex de allierade under VK2? Det påstås det men jag har aldrig sett någon komma med väl underbyggda påståenden. Bara i fallet tyskar och japaner där det är ställt bortom allt rimligt tvivel att de förekom.
QUOTE]
Jag är osäker, men har hört en historia om en norrman som under okupationen hade som uppgift at frakta tyskar med buss. Enligt historien skulle han kört bussen över en klippkant och blivit hyllad som hjälte. Om historien stämmer vet jag inte. Men där finns direkta likheter med de Palestinier som smäller av sig själva i närheten av israeliska soldater. Även om allt är falskt så finns ju historien om det i alla fall.
Man får ju hoppas att dom spånkorgarna som bränner ambasader och hotar med terrrordåd, är deras motsvarighet till våra spånkorgar som vill bränna koranen och moskeér i sverige/danmark. MAO jag hoppas att det här är några få dårars verk som får alldeles för mycket uppmärksamhet i pressen.korvgubbe skrev:Intelligenseliten i de danska nynazistiska rörelserna har dessutom kommit på den brillianta idén att de ska bränna lite koraner på rådhusplatsen i Köpenhamn. Lysande!Polariseringen dras till sin spets .
Fred00 skrev:Såg precis ett inslag om båtkatastrofen på nyheterna. Upprörda anhöriga till offren kastade sten på polisen. Vad ska man säga? Allt urartar i våld där nere.
Markus skrev:och kastade sten på Rosenbad.
korvgubbe skrev:Eller när ett par tusen bortskämmda svenska ungdommar rev halva göteborg för att de störde sig på fenomenet: globalisering...
foppa skrev:Gratis sjukvård osv. Vilket land bor du i? jag har då fanimej betalat mer än jag använt mig av...
foppa skrev:Gratis sjukvård osv. Vilket land bor du i? jag har då fanimej betalat mer än jag använt mig av...
Deras föräldrar har inte pröjsat?korvgubbe skrev:De flesta av stenkastarna är inte gammla nog att ha betalat en spänn!
korvgubbe skrev:De flesta av stenkastarna är inte gammla nog att ha betalat en spänn!
foppa skrev:eller så syftar han till egna erfarenheter av att betala skatt...
Markus skrev:Ja, jobb lär han inte ha. Säkert en sådan där kommunist som går på bidrag och drygar ut det med pokerspel på nätet (då duger kapitalets medel).
foppa skrev:Antar att det måste vara borgerligt styre i dom där muslimländerna. Så mycket bensin dom har råd att köpa när alla flaggor skall brännas...
Inför sosse skatt i mellanöstern, så ska ni se att bränderna upphör...
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |