Mugello

Busaberg skrev:
2215241 Men å andra sidan,hur många i startfältet gör det egentligen?

Läs meningen jag skrev efter den där, han klarar inte av de andra heller, han hänger på, men kör inte först i mål. Capirossi, Melandri, Pedrosa har alla vart först i mål i år, förutom Rossi. Melandri dessutom två gånger.
Hayden har lyckades en gång förra året. Trots mitt gnäll, han har lyft sig och visat sig betydligt aggressivare i år, och gjort rätt många håriga omkörningar.

oFFkeFF skrev:
2215857 Läs meningen jag skrev efter den där, han klarar inte av de andra heller, han hänger på, men kör inte först i mål. Capirossi, Melandri, Pedrosa har alla vart först i mål i år, förutom Rossi. Melandri dessutom två gånger.
Hayden har lyckades en gång förra året. Trots mitt gnäll, han har lyft sig och visat sig betydligt aggressivare i år, och gjort rätt många håriga omkörningar.

Killen har ju precis börjat köra om....vilket fanimig var på tiden, men han känner väl jättepress från Dani. Kul att han satte på sig peruken! Där plockade han ett par "Jörgen" i betyg!

/J

Avd: Stoner som ofrivilligt gav sin cykel ett nytt utseende..men skönt o se när han reser sig upp o går därifrån :tummenupp

"I feel a little average," said Casey. "My neck is quite sore but there is no problem. Unfortunately I made a small mistake and the front-end went on a bump. I was a little frustrated by Melandri holding me up – he was very hard on the brakes. But there are lots of positives because I was very competitive here."

Missade GP´t i helgen p ga av jobb. Nån som vet om det går någon repris??
Jävligt tacksam för svar :tummenupp

oFFkeFF skrev:
2215857 Läs meningen jag skrev efter den där, han klarar inte av de andra heller, han hänger på, men kör inte först i mål. Capirossi, Melandri, Pedrosa har alla vart först i mål i år, förutom Rossi. Melandri dessutom två gånger.
Frågan är vilken annan VM-ledare som blivit så bespottad av den allmänna talibanmaffian än Hayden? Ibland tror jag att ni inte kan se VM-tabellen för all blårök. Skrattretande.

valmers skrev:
2216276 Frågan är vilken annan VM-ledare som blivit så bespottad av den allmänna talibanmaffian än Hayden? Ibland tror jag att ni inte kan se VM-tabellen för all blårök. Skrattretande.

Andra VM-ledare vinner race. Numer är ju Hayden dessutom bara en F.d VM-ledare, något som rätt många "blårökare" också sa skulle ske ganska omgående, eftersom man inte har någon suck på en VM-titel om man inte har större kapacitet att vinna race. Dessutom, det är ju du som satt standarden, slår man inte rossi och kommer tvåa/trea i VM är man ju värdelös och föredetting
:tungan

Anledningen till att Ducati körde med annan lack detta racet var för att fira att märket fyllde 80år, att man hade tillverkat motorcyklar i 60 år och att desmodromiska ventilsystemet fyllde 50år.

#space skrev:
2216014 Avd: Stoner som ofrivilligt gav sin cykel ett nytt utseende..men skönt o se när han reser sig upp o går därifrån :tummenupp

"I feel a little average," said Casey. "My neck is quite sore but there is no problem. Unfortunately I made a small mistake and the front-end went on a bump. I was a little frustrated by Melandri holding me up – he was very hard on the brakes. But there are lots of positives because I was very competitive here."

Gillar den killen skarpt han har potentialen och respektlösheten som krävs för att utmana dom bästa.

The blade skrev:
2216240 Missade GP´t i helgen p ga av jobb. Nån som vet om det går någon repris??
Jävligt tacksam för svar :tummenupp

Om en timma kör eurosport motogp i repris alltså 6/6 kl 10.00 :)

2ono skrev:
2216481 Gillar den killen skarpt han har potentialen och respektlösheten som krävs för att utmana dom bästa.

Han kan verkligen ha det där extra som krävs för en titel i kungaklassen
framtiden..Känns som Stoner o Dani har många år av hård/tät racing framför sig..Stoner verkar vara socialt med i matchen oxå, till skillnad från en del andra. Ingen nämnd ingen glömd...

#space skrev:
2216496 Han kan verkligen ha det där extra som krävs för en titel i kungaklassen
framtiden..Känns som Stoner o Dani har många år av hård/tät racing framför sig..Stoner verkar vara socialt med i matchen oxå, till skillnad från en del andra. Ingen nämnd ingen glömd...
Stoner maste dock sluta krascha for det gor han betydligt oftare an Pedrosa.

Gustav O skrev:
2216621 Stoner maste dock sluta krascha for det gor han betydligt oftare an Pedrosa.

Randy de Puniet leder statistiken hittils i år med 8 krascher. Stoner 2:a med 5 och Pedrosa 3:a med 3 krascher.

Dom som ännu inte vurpat än i år är: Ellison, Tamada, Sete, Melandri, Capirossi och Hayden. :)

sandstream skrev:
2215248 Kanske uttryckte mig oklart men det du beskriver ovan är vad jag kallar för att utveckla hojen, dvs det jobb som föraren gör.
Hayden är väl den som får prova alla nya grejer och säga bu eller bä.
Du far det att lata somnagot negativt att vara forsteforare i det kanske mest anrika teamet i modern tid, jag tror de flesta forarna inte haller med.
sandstream skrev:
2215248 Om du får rätt så betalar jag dig för kommande lackarbeten och om du har fel så lackar du gratis.
Vad tror du om det? :D
Det ar iofs vart mer an 1000 sek sa.....it's on, fast klarlacken far du betala for.

valmers skrev:
2216276 Frågan är vilken annan VM-ledare som blivit så bespottad av den allmänna talibanmaffian än Hayden? Ibland tror jag att ni inte kan se VM-tabellen för all blårök. Skrattretande.
Det har funnits andra "trender" pa det har forumet som har varit betydligt mer ihallande, substanslosa och skrattretande. :)

Axxexs skrev:
2216641 Randy de Puniet leder statistiken hittils i år med 8 krascher. Stoner 2:a med 5 och Pedrosa 3:a med 3 krascher.

Dom som ännu inte vurpat än i år är: Ellison, Tamada, Sete, Melandri, Capirossi och Hayden. :)
Randy haller i varje fall stilen. :)
Vilka har varit i race da?

Gustav O skrev:
..
Randy haller i varje fall stilen. :)
Vilka har varit i race da?

Randy har kraschat på 2 race, Frankrike och Qatar. Pedrosa på ett i Turkiet. Stoner har kraschat i ett race och då i Italien.

Ar i Spanien nu och man saga att de gillar RR har och det ar inget snack om vem som ar den stora stjarnan...Trots att Sete hade pole sa handlade 75% av forsnacket om Pedrosa. Inga reklamavbrott under race, tva man nere i depan varav den ena ar Angel Nieto samt langa for och eftersnack. Synd att man inte fattar ett skit. :)

Men då är det lika på självförvållade krascher då, Le Mans var ju inte Randys fel direkt. Qatar kommer jag inte ihåg men Pedrosa och Stoner vurpade ju själva så att säga.

Gustav O skrev:
2214871
Trist for Nicklas och sa javla tradigt att se Haschbrannaren pa den hojen for Fredde skulle gjort ett mycket battre jobb. :mad:

...och det finns många fler än Fredde som skulle gjort ytterligare bättre ifrån sig! Det är ingen nyhet att det krävs lite pengar med...

inspelat?!

Är det någon snäll själ som spelat in och kan lägga upp så jag också får se racet.... ?!

/ Big J

I den nedre delen av tabellen så här långt är det ruggit bra av Roberts jr före hela Team Suzuki`s moto gp satsning 2006..

01 L.CAPIROSSI 99
02 N.HAYDEN 99
03 M.MELANDRI 89
04 D.PEDROSA 86
05 C.STONER 65
06 V.ROSSI 65
07 T.ELIAS 53
08 C.EDWARDS 49
09 S.GIBERNAU 44
10 M.TAMADA 40
11 S.NAKANO 37
12 K.ROBERTS Jr 28
13 J.HOPKINS 27
14 C.VERMEULEN 21
15 C.CHECA 16
16 R.DE PUNIET 11
17 A.HOFMANN 6
18 J.ELLISON 5

Någon som vet nått om Venture Petroleum som KR hojen hade som ny sponsor?

Hittar ingen hemsida för dem och på en annat forum så sades det att det var ett påhittat företag som man hade satt på hojen för att man håller på att göra en film om MotoGP som ska handla om ett företag som börjar sponsra ett team i MotoGP... :va

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8