Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sant, men om han fortsätter att ta pallplatser i alla race så tror jag att han vinner totalt.gthyni skrev:2214345vilken trend?
sanningen är att Hayden tappade VM-ledningen igår
Jag ville inte jämföra talang, Butter är en supertalang, bara poängtera det orimliga i ditt resonemang om att Hayden blivit ifrånåkt när han bara är 7/10 efter Rossi och Butter oändliga 2 sekunder efter.oFFkeFF skrev:2214346Trenden för Hayden är ju på väg nerför, nu tappade han VM-ledningen till en kille vunnit race på egen hand. Dessutom är Rossi på väg tillbaka.
Pedrosa är inte förnedrad, han kör fortfarande sin första säsong, vill du jämföra talang kan du ju jämföra Haydens första säsonger med Pedrosas första sex race, där man ganska tydligt ser vem det är som äga vem. Min gissning är att det här är enda året som Hayden kommer vara försteförare i repsol, från och med nästa år och 800cc, kommer Pedrosa vara den man satsar hårdast på.
Axxexs skrev:2214415Oscar, vem ringde du till på gridden??![]()
sandstream skrev:2214460Sant, men om han fortsätter att ta pallplatser i alla race så tror jag att han vinner totalt.
Jag ville inte jämföra talang, Butter är en supertalang, bara poängtera det orimliga i ditt resonemang om att Hayden blivit ifrånåkt när han bara är 7/10 efter Rossi och Butter oändliga 2 sekunder efter.
Angeånde vem som blir försteförare nästa år i HRC kan vi väl, som vanligt, bara spekulera men fakta är ju att Butter åker på en specialversion av 05:an och troligtvis inte utvecklat någonting på 06:an.
Hur bra Butter är på att utveckla en hoj har jag ingen aning om men blir han försteförare nästa år kan man ju tolka det som att HRC tror att han kommer att göra ett bättre jobb än vad Hayden gjort i år.
Pedrosas utveckling av Hondan i 250 var ju si sa dar. Innan Pedrosa kom upp till 250 var det i princip Apriliacup.sandstream skrev:2214460Sant, men om han fortsätter att ta pallplatser i alla race så tror jag att han vinner totalt.
Jag ville inte jämföra talang, Butter är en supertalang, bara poängtera det orimliga i ditt resonemang om att Hayden blivit ifrånåkt när han bara är 7/10 efter Rossi och Butter oändliga 2 sekunder efter.
Angeånde vem som blir försteförare nästa år i HRC kan vi väl, som vanligt, bara spekulera men fakta är ju att Butter åker på en specialversion av 05:an och troligtvis inte utvecklat någonting på 06:an.
Hur bra Butter är på att utveckla en hoj har jag ingen aning om men blir han försteförare nästa år kan man ju tolka det som att HRC tror att han kommer att göra ett bättre jobb än vad Hayden gjort i år.
Trist for Nicklas och sa javla tradigt att se Haschbrannaren pa den hojen for Fredde skulle gjort ett mycket battre jobb.oscar skrev:2214089Så länge hojen funkade som den skulle så förbättrade sig Niclas hela tiden, och om den inte hade strejkat så hade han garanterat gett haschbrännaren en match!
Men å andra sidan,hur många i startfältet gör det egentligen?oFFkeFF skrev:2214646
Han klarar helt enkelt av att hänga på Rossi, men sällan att köra ifrån honom.
Kanske uttryckte mig oklart men det du beskriver ovan är vad jag kallar för att utveckla hojen, dvs det jobb som föraren gör.oFFkeFF skrev:2214646Utveckla hoj? Det är faktiskt inte förarnas jobb särskilt mycket. Deras jobb är att förmedla vad de upplever med hojen, så att testförare/ingenjörer kan ta fram saker och förbättra hojarna ytterligare. Ibland får de även testa ut saker som ingenjörerna tror är en bra grej.
Inte många som lyckas köra ifrån Rossi om han är frisk och hojen hel (har dock hänt).oFFkeFF skrev:Hayden blev inte totalt avhängd, men precis som vanligt, kunde han inte ta ledningen och gå först i mål. Han klarar helt enkelt av att hänga på Rossi, men sällan att köra ifrån honom. Eller han klarar av att hänga på ledaren av racet, men inte köra ifrån denne.
Om du får rätt så betalar jag dig för kommande lackarbeten och om du har fel så lackar du gratis.Gustav O skrev:Hayden tappade ledningen i VM och han kommer inte fa tillbaka den mycket mer och till 2007 ar Pedrosa nr1 i Repsol teamet, det kan jag satta 1000 spann pa.
Webspy skrev:2215537Är det inte lite märkligt att Rossi kör med Tobaksreklam på stället?
Trodde inte man fick ha det....
Capirex har ju bara färgerna, inte namnet![]()
/A
Edit: Typ såhär?
Webspy skrev:2215537Är det inte lite märkligt att Rossi kör med Tobaksreklam på stället?
Trodde inte man fick ha det....
Capirex har ju bara färgerna, inte namnet![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|