Ravetrancer
Now even more badass!!!
Missade loppet idag på Mugello, nån som har den så man kan tanka hem???
Rejvis
Rejvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kollade där innan men det var bara jerezloppet därnomolas skrev:titta här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=43793&highlight=motogp vet inte om dem har lagt ut denna men du kan ju alltid titta![]()
Ravetrancer skrev:kollade där innan men det var bara jerezloppet där![]()
vad menar du? Regnet gjortde det ju bara ännu mera spännande. Jag tycker dom sista 6 varven var dom klart roligaste. Mycket omkörningar och härlig racing.nomolas skrev:då vet jag tyvärr inteMen det var ett jekla fint lopp tills regnet kom.
Biifer skrev:vad menar du? Regnet gjortde det ju bara ännu mera spännande. Jag tycker dom sista 6 varven var dom klart roligaste. Mycket omkörningar och härlig racing.
Jovisst, Rossi är GAYnomolas skrev:Joo, men det var bättre före regnet tycker iaf jag. För det som pajjade som sista varven var att rossi vann![]()
Rossi är kung o kör märket no1 YAMAHAAAAAAAnomolas skrev:Joo, men det var bättre före regnet tycker iaf jag. För det som pajjade som sista varven var att rossi vann![]()
Ravetrancer skrev:Rossi är kung o kör märket no1 YAMAHAAAAAAA![]()
"Kungen" är ful, har gräsliga pollisonger och GAYörhängeRavetrancer skrev:Rossi är kung o kör märket no1 YAMAHAAAAAAA![]()
Ravetrancer skrev:Rossi är kung o kör märket no1 YAMAHAAAAAAA![]()
Biifer skrev:"Kungen" är ful, har gräsliga pollisonger och GAYörhänge![]()
TomK skrev:Jag såg 125 och 250, men skulle ut i ärende på stan och satte videon på inspelning (trodde jag) - missade också stora klassens rejs... surt...
Ravetrancer skrev:en länk behöver vi nuuuuuuu!!!! har ju inte sett motoGP på flera veckor nu![]()
Goodstuff skrev:Så här såg det ut vid ett tillfälle i varje fall.
![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti