MT-03 stulen i Tibro!!

mr_majzoo

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2004
Hoj
Hornet 600 -06
Jaha då var det min tur då. :huvet :huvet
Kom hem efter sista natten på jobbet och tänkte att det skulle bli lite mc åka.
Men inte då!! :mad: Får se att mc´n är borta!!
Den stod utanför min lägenhet på torsdagskvällen kl 20 när jag åkte in till jobbet, var tillbaka ca kl 0915 imorse, då var den borta! :gråta

Vit Yamaha MT-03 2006:a Stals i Tibro någongång mellan 20.00 den 24/8 och 09.15 den 25/8
Reg nr XSJ 866
Akrapovic System
Stålomspunnet i fram
Liten svart vindruta
Ca 530mil på mätaren

Last edited:
lär ju inte vara kvar här i trakten , men jag håller ett öga..

Tyvärr är det väl så.. :gråta
Känns mkt olustigt, släpspår och några leriga avtryck är det enda som finns kvar :mad: :machinegu

Riktigt tråkigt,kan förstå om du är riktigt förbannad,men hur i H*****E vågar man bara lämna en hoj utomhus utan att ha uppsikt över den? Vet att det är många som gör så.

R-1000 skrev:
2407743 Riktigt tråkigt,kan förstå om du är riktigt förbannad,men hur i H*****E vågar man bara lämna en hoj utomhus utan att ha uppsikt över den? Vet att det är många som gör så.

Jo visst är det bra med garage, men alla har inte tillgång till det. De bygger garage i mitt område nu, skulle ev. ha fått ett i okt. Lite försent då vad det verkar. Har även mc´n ute hos mina föräldrar emellanåt, men nu i veckan skulle det åkas, då hade jag den hemma.:argpådato Sen spelar det ingen roll, man skall kunna ha sina saker ifred :mad: Vad det verkar när man läser här så försvinner ju hojarna likförbannat även om de står inne i garage.

Har nu haft lite terapi och satt upp lappar i trappuppgångarna runtomkring, hjälper antagligen inte, men det känns iaf lite bättre!

mr_majzoo skrev:
2407811 Sen spelar det ingen roll, man skall kunna ha sina saker ifred :mad: Vad det verkar när man läser här så försvinner ju hojarna likförbannat även om de står inne i garage.
Fyfan vad trist... det är ju många månader kvar på säsongen också. Usch sicket pack det finns! Hoppas den hittas i helt skick snart igen, gärna nu!

mr_majzoo skrev:
2407811 Jo visst är det bra med garage, men alla har inte tillgång till det. De bygger garage i mitt område nu, skulle ev. ha fått ett i okt. Lite försent då vad det verkar. Har även mc´n ute hos mina föräldrar emellanåt, men nu i veckan skulle det åkas, då hade jag den hemma.:argpådato Sen spelar det ingen roll, man skall kunna ha sina saker ifred :mad: Vad det verkar när man läser här så försvinner ju hojarna likförbannat även om de står inne i garage.
Jo självklart tar man för givet att man ska få ha sakerna i fred,jag blev själv av med 2 crossar,en yz 250 och en mincross,dom stod inlåsta i ett garage,minicrossen var inte ens försäkrad,och yamman fick jag ut 10 000 mindre än jag gav för den,så jag förstår hur du känner dig,man vill bara ut o åka en sväng,sen har nån jävla nolla tagit sig friheten att stjäla nån annans egendom.

Mycket tråkigt. Ska hålla utkik, hoppas att du återfinner den i orginalskick. Hoppas även att du finner de skyldiga & lämnar dem i mindre bra skick.:mad:

mr_majzoo skrev:
2407613 Jaha då var det min tur då. :huvet :huvet
Kom hem efter sista natten på jobbet och tänkte att det skulle bli lite mc åka.
Men inte då!! :mad: Får se att mc´n är borta!!
Den stod utanför min lägenhet på torsdagskvällen kl 20 när jag åkte in till jobbet, var tillbaka ca kl 0915 imorse, då var den borta! :gråta

Vit Yamaha MT-03 2006:a Stals i Tibro någongång mellan 20.00 den 24/8 och 09.15 den 25/8
Reg nr XSJ 866
Akrapovic System
Stålomspunnet i fram
Liten svart vindruta
Ca 530mil på mätaren

Såg en vit MT-nånting i Upplandsväsby idag utanför en grillkiosk så dock ingen svart vindruta. Är dom vanliga som vita???

ladbol skrev:
2433616 Såg en vit MT-nånting i Upplandsväsby idag utanför en grillkiosk så dock ingen svart vindruta. Är dom vanliga som vita???

Jag vet faktiskt inte vilken färg den kan vara vanligast i. Pratade med min åf, de sade att det hade sålts +70st mt03 i sverige i år.
Men jag har inte hört ett ljud, ingen har sett något. Har väl börjat ge upp nu :gråta
Får se vad som händer framåt hösten.

X-up skrev:
2407958 Mycket tråkigt. Ska hålla utkik, hoppas att du återfinner den i orginalskick. Hoppas även att du finner de skyldiga & lämnar dem i mindre bra skick.:mad:

Varför hoppas du att han ska få tillbaka den i orginalskick? Han kanske vill ha tillbaka den med de tillbehören han satt på:hihi

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing