Mr Highsider naken?

Så där tjock som på bilden är jag ju fan inte:mad:
Så trött på dessa smygfotografer som inte säger till så man kan hålla in magen, bara jag som får göra så ju:lol

:D

Du skall ha en :käftsmäll för bilden på mig också :mad: -Jag var ju den mest skötsamma i sällskapet... Datanörden liksom... :)

Du skall ha en :käftsmäll för bilden på mig också :mad: -Jag var ju den mest skötsamma i sällskapet... Datanörden liksom... :)

:va Vad är det för konstigt med den bilden??? Du ser ju ut precis som vanligt!!!:confused:

Antar att jag får sona för den här bilden jag la upp på Mathias:
raceaid_15.jpg

:D

Du syftar såklart på den svettiga armhålan!??? Vad är problemet? Svettiga armhålor är sexigt juh!

Last edited:
Orkar fan inte med facebook, känns som lunarstorm a la vuxen. Då lever jag hellre i ovissheten om vilka bilder du lagt upp på mig där;)
tänk dig nu för,på en omröstning på aftonbladets löp så var det lika nördigt att surfa highsider som att inte acceptera att facebook finns.snart kommer du spatserande med budskapet att internet är en fluga och jack,nej tack:tummenupp

Eftersom jag är övertygad om att han är en man som står vid sitt ord så komemr vi få se honom naken. :fakta

:va Vad är det för konstigt med den bilden??? Du ser ju ut precis som vanligt!!!:confused:

Du syftar såklart på den svettiga armhålan!??? Vad är problemet? Svettiga armhålor är sexigt juh!

Det fattar du väll att inte jorpan någonsin skulle ta i så han svettas! Inte ens på en pro superbiketävling ju!

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien