Mr Highsider naken?

Så där tjock som på bilden är jag ju fan inte:mad:
Så trött på dessa smygfotografer som inte säger till så man kan hålla in magen, bara jag som får göra så ju:lol

:D

Du skall ha en :käftsmäll för bilden på mig också :mad: -Jag var ju den mest skötsamma i sällskapet... Datanörden liksom... :)

Du skall ha en :käftsmäll för bilden på mig också :mad: -Jag var ju den mest skötsamma i sällskapet... Datanörden liksom... :)

:va Vad är det för konstigt med den bilden??? Du ser ju ut precis som vanligt!!!:confused:

Antar att jag får sona för den här bilden jag la upp på Mathias:
raceaid_15.jpg

:D

Du syftar såklart på den svettiga armhålan!??? Vad är problemet? Svettiga armhålor är sexigt juh!

Last edited:
Orkar fan inte med facebook, känns som lunarstorm a la vuxen. Då lever jag hellre i ovissheten om vilka bilder du lagt upp på mig där;)
tänk dig nu för,på en omröstning på aftonbladets löp så var det lika nördigt att surfa highsider som att inte acceptera att facebook finns.snart kommer du spatserande med budskapet att internet är en fluga och jack,nej tack:tummenupp

Eftersom jag är övertygad om att han är en man som står vid sitt ord så komemr vi få se honom naken. :fakta

:va Vad är det för konstigt med den bilden??? Du ser ju ut precis som vanligt!!!:confused:

Du syftar såklart på den svettiga armhålan!??? Vad är problemet? Svettiga armhålor är sexigt juh!

Det fattar du väll att inte jorpan någonsin skulle ta i så han svettas! Inte ens på en pro superbiketävling ju!

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP