Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tänk att det lönar sig att vila sig i form...![]()
Då borde väl du vara grymt snabb nu...![]()
Fan va ballt, mina bilder i en tidning.Det var KRIGSRUBRIKER i lokaltidningen idag!
-Mossberg tvåa!!
Ketogans snygga panorering förgyllde HELSIDAN och för att ytterligare skoja till det hela så smäckte de in en fulkomligt obegriplig bild från Micke Sundgren där jag skojar med tankskum.
Men vem fan är den där "Stefan" de refererar till hela tiden...![]()
KUL!!!
Nu är jag ju räserhjälte PÅ RIKTIGT!! Officiellt!!![]()
Det var KRIGSRUBRIKER i lokaltidningen idag!
-Mossberg tvåa!!
Ketogans snygga panorering förgyllde HELSIDAN och för att ytterligare skoja till det hela så smäckte de in en fulkomligt obegriplig bild från Micke Sundgren där jag skojar med tankskum.
Men vem fan är den där "Stefan" de refererar till hela tiden...![]()
KUL!!!
Nu är jag ju räserhjälte PÅ RIKTIGT!! Officiellt!!![]()
Jag har för dåliga ögon för att läsa det, men om det där är sammanfattningen måste det vara en dålig tidning, det är gamla nyheter. Räserhjälte har du varit i några år nu.Nu är jag ju räserhjälte PÅ RIKTIGT!! Officiellt!!![]()
Fan va ballt, mina bilder i en tidning.
VAD SNYGGT! Det gillades skarpt...
(O vår lilla diskussion om att det kanske finns en anledning till att journalisten just sitter på en lokaltidning förnakrades)
Nix, det var Mozz som gjorde det spännande! Kul att det finns hopp för oss gammelgubbar![]()
Jo, det är väl lite slappt att inte veta vad intervjuoffret heter.... MEN när man skriver i så glad, positiv anda och använder ord som "bragdartat lopp" så är man förlåten![]()
Jag tycker åxå att det var väldigt bra att få veta, "att bli en snabbare förare handlar om att släppa bromsen SENARE".
Antingen så rörde journalisten till det åxå eller så försöker Mozzan sprida desinformation om mckörandets ädla konst.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |